حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
معاون امور فرهنگی کمیته‌امداد لرستان مطرح کرد:

اعزام 150 دانش‌آموز تحت پوشش به اردوی راهیان‌پیشرفت

اعزام 150 دانش‌آموز تحت پوشش به اردوی راهیان‌پیشرفت

معاون امور فرهنگی کمیته‌امداد استان لرستان گفت: اردوهای راهیان پیشرفت در دو دوره برای ۱۵۰ نفر دانش‌آموز تحت حمایت کمیته‌امداد استان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی کمیته‌امداد لرستان، داریوش میرشریفی در خصوص اردوی راهیان‌پیشرفت اظهارداشت: یک مؤسسه فرهنگی آموزشی به عنوان پشتیبان براساس تفاهم‌نامه‌ای که با کمیته‌امداد دارد، آموزش‌ها را به دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم در رشته‌های متناسب با تحصیل، ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۳۸ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته‌امداد استان لرستان است، افزود: از این تعداد ۳ هزار و ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان پایه دهم تا دوازدهم در رشته‌های فنی و حرفه‌ای وکاردانش مشغول به تحصیل هستند و این مؤسسه دانش‌آموزان تحت حمایت را رصد و تعداد ۱۵۰ نفر دانش‌آموز را برای گذراندن دوره‌های آموزشی انتخاب کرده است.

معاون امورفرهنگی کمیته‌امداد استان لرستان بیان کرد: در قالب این اردو دانش‌آموزان شناسایی شده در اردوها، اگر نیاز به مهارت خاصی در رشته‌های اختصاصی داشته باشند، با همکاری مؤسسه دوره‌های آموزشی برای آشنایی بیشتر با رشته‌ی تحصیل خود، برگزار می‌کند.

میرشریفی تصریح کرد: دانش‌آموزان در اردو در قالب همایش کارآفرینی و ایده‌پردازی، بازدید از پارک‌های علم و فناوری، دانشگاه فنی و حرفه‌ای،  کسب و کارها و کارآفرین برتر هر رشته برای آشنایی با بازار کار و ترسیم آینده شغلی خود حضور خواهند داشت که دوره اول این دوره‌ها ویژه دختران ۲۸ آذر لغایت ۳۰ آذر و دوره دوم ویژه پسران ۲۶ دی‌ لغایت ۲۸ دی‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از