حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
استاندار لرستان مطرح کرد:

ضرورت افزایش شهرک‌های صنعتی در لرستان

ضرورت افزایش شهرک‌های صنعتی در لرستان

استاندار لرستان گفت: افزایش شهرک‌های صنعتی در استان ضروری است که این اقدام در کاهش بیکاری نقش بسیار مهمی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ابوطالب شفقت ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات صنایع که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مشکلات استان، بیکاری و اشتغال پائین است که این مشکل به خاطر عقب‌افتادگی در سنوات قبل است.

وی افزود: برای رفع مشکلات اشتغال و بیکاری لازم است که تعداد شهرک‌های صنعتی در استان افزایش یابد که در دولت شهید رئیسی اقدامات خوبی برای این مهم در استان صورت گرفته است.

استاندار لرستان تصریح کرد: در این مدت دو منطقه ویژه اقتصادی در استان احداث شده و با اقداماتی که صورت گرفته، خوشبختانه طی این مدت هیچ واحد تولیدی در استان تعطیل نشده است و همگی بر مدار تولید فعالیت داشتند.

شفقت بیان کرد: در استان لرستان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی وجود دارد که با فعال کردن این ظرفیت‌ها می‌توان شاهد رونق تولید و اشتغال در استان بود.

در ادامه عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعتگران در راستای تولید رسالت مهمی را برعهده دارند که در این سال‌ها برای تولید، همه تلاش خود را به کار گرفته و لازم است که با حمایت‌های بیشتر شاهد شکوفایی و جهش تولید باشیم.

وی با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی بروجرد، افزود: ساختمان گمرک به زودی تجهیز خواهد شد که گامی مهم در منطقه ویژه اقتصادی است و همه تلاش‌ها برای این مسئله به کار گرفته شده است.

انتهای خبر/ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از