حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
همسر شهید سیدنورخدا موسوی مطرح کرد:

افزایش مشارکت در انتخابات با بیان دستاوردهای انقلاب

افزایش مشارکت در انتخابات با بیان دستاوردهای انقلاب

همسر شهید موسوی گفت: اگر بتوانیم دستاوردهای انقلاب را برای نوجوانان، جوانان و افراد بی‌اطلاع، اطلاع‌رسانی کنیم، مطمئناً مشارکت در انتخابات بیشتر می‌شود.

کبری حافظی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: دستاوردهای داخلی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و همه ما و حتی نسل جوانی که تاریخ را مطالعه کردند، می‌دانند که دستاوردهای انقلاب اسلامی اصلاً قابل قیاس با قبل از انقلاب اسلامی نیست.

وی افزود: در دوران قبل از انقلاب، مردم حتی از کمترین امکانات زیرساختی از جمله آب آشامیدنی سالم، گاز، برق، جاده، امکانات آموزشی، بهداشتی و درمانی و... محروم بودند اما اکنون می‌بینیم حتی دورافتاده‌ترین و کم جمعیت‌ترین روستاهای کشور  گازکشی شده که این به برکت انقلاب اسلامی است.

حافظی عنوان کرد: امنیتی حاکم بر کشور، یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، به طوری‌که فرزندان ما در دورافتاده‌ترین شهرهای تحصیل می‌کنند و با آرامش خاطر در رفت و آمد هستند.

وی با بیان اینکه مردم بسیاری از کشورها آرزوی امنیت کشور ما را دارند گفت: جمهوری اسلامی برای سایر کشورها نیز دستاورد داشته است، اکنون اگر مردم در غزه، لبنان و یمن دارند مقاومت می‌کنند از کشور ما ایران اسلامی الگو گرفته‌اند.

حافظی تصریح کرد: امسال ما نفرت جهان اسلام و حتی نفرت بشریت را از اسرائیل دیدیم، کشورهای دیگر واقعاً به این نتیجه رسیده بودند که اسرائیل دارد بر علیه غزه ظلم می‌کند و ما تظاهراتی که در دل خود اسرائیل، آمریکا، آلمان و انگلیس دیدیم حتی گاهاً تجمعات خیلی بیشتر از کشورهای مسلمان می‌شد و این نشانه این بود که مردم پذیرفته بودند که راه انقلاب یک راه درستی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه انتخابات ۱۱ اسفند اظهارداشت: امسال حساسیت صندوق آرا بیشتر است و با توجه مولفه‌های اصلی که آقا فرمودند باید مشارکت حداکثری داشته باشیم.

حافظی به تاکید مقام معظم رهبری به مسئله امنیت، سلامت و رقابت سالم در انتخابات اشاره کرد و افزود: همه ما باید نشان دهیم که واقعاً پشت سر رهبر معظم انقلاب و گوش به فرمان ایشان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: هر کدام از ما وظیفه داریم دستاوردهای انقلاب اسلامی را به دوستانمان و کسانی که بی‌اطلاع هستند اطلاع‌رسانی کنیم که چقدر در همه زمینه‌ها تلاش و آبادانی شده است و این از برکات انقلاب اسلامی است.

همسر شهید موسوی اظهارداشت: ما اگر بتوانیم برای نوجوانان و جوانان و به ویژه برای اولی‌ها و حتی کسانی که از این دستاوردها کم‌اطلاع هستند، اطلاع‌رسانی کنیم، مطمئناً مشارکت در انتخابات افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امسال انتخابات تماشایی خواهیم داشت افزود: ۱۱ اسفند امسال قطعاَ با اتفاق های دیگر فرق می‌کند و مردم علی‌رغم تلاش‌های مذبوحانه دشمن، ان‌شاءالله یک انتخابات با شکوه را رقم می‌زنند و مردم حتماً مشارکت بسیار بالایی دارند.

حافظی عنوان کرد: همه ما به فرمان رهبری لبیک می‌گوئیم، همه سرباز هستیم و در حد جهاد تبیین هم وظیفه داریم به همه عزیزان اهمیت انتخابات را بگوئیم. باز هم شور حماسه‌ای دیگر در راه است، باز هم عرصه جهاد است و تک تک مردم شریف ایران مجاهدان این عرصه شده‌اند.

وی بیان کرد: در این انتخابات من با رای خود نشان می‌دهم که در سرنوشت کشورم و در تصمیم‌گیری‌های مجلس دخیل هستم اما وقتی رای ندهم یعنی اینکه من نمی‌خوام در سرنوشت کشورم دخالت کنم و صاحب من رای من نیست.

حافظی با اشاره به اینکه مردم ما آگاه و بصیر هستند گفت: مردم به خاطر فشار اقتصادی گله‌مند هستند و برخی در فقر و تنگدستی به سر می‌برند و این را باید بپذیریم و ان‌شاءالله با این مشارکت حتی به دولتمردانمان باید بگوئیم که همانطور که ما پای آرمان‌هایمان هستیم شما هم پای عهدهایتان بمانید، به مردم بیشتر خدمت کنید و واقعاً این گرانی افسارگریخته را مهار کنید که دارد به مردم و به ویژه قشر ضعیف فشار وارد می‌کند.

وی تصریح کرد: امیدوارم روز ۱۱ اسفندماه مشت محکمی بر دهن دشمنان بزنیم و با رای قاطعانه و آگاهانه خود نشان دهیم که ما ملت دانا، بصیر و قدرشناسی هستیم و پشت سر مقام رهبری و انقلابمان هستیم.

همسرشهید موسوی خاطرنشان کرد: مردمی با غیرت ما با وجود تمام مشکلات کشور، اما جا خالی نمی‌کنند و باز هم مثل همیشه با افتخار در عرصه‌های جهاد حاضر می‌شوند و برای انتخابی درست و آینده‌ای روشن به صحنه می‌آیند.

وی اظهارداشت: بنده به عنوان عضو کوچکی از خانواده شهدا می‌گویم که امروز نگاه شهدا به حضور و انتخاب ماست، لذا از همه عزیزان دعوت به عمل می‌آورم که همه با هم استوارتر از همیشه در انتخابات شرکت کنیم و با انتخاب درست سرنوشت کشور را آنگونه رقم بزنیم که در ادامه راه امام عزیز و شهداست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از