حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اقدام سوئد دادن تنفس مصنوعی به منافقین است

اقدام سوئد دادن تنفس مصنوعی به منافقین است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اقدام دولت سوئد در محکومیت حبس ابد به یک شهروند ایرانی به معنای دادن یک تنفس مصنوعی به جریان ضد انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت رأی دادگاه سوئد علیه یک شهروند ایرانی گفت: اقدام دولت سوئد در محکومیت حبس ابد به یک شهروند ایرانی به معنای دادن یک تنفس مصنوعی به جریان ضدانقلاب  است.

وی افزود: همه مطالب، موارد و اسنادی که در دادگاه آقای نوری مطرح شد هیچ‌کدام از این اتهامات صحت ندارد و همه آن سندسازی است که سازمان منافقین انجام داده است.

رضایی تأکید کرد: دولت سوئد بعد از ناکامی غرب در اغتشاشات سال گذشته، مأموریت دارد که جریان ضدانقلاب را همچنان زنده نگه دارد و امیدی به منافقین بدهد. به خاطر همین مورد است که این محکومیت و این حبس طولانی‌مدت  انجام داده است این‌ها همه در راستای سناریوی غربی‌ها است.

وی ادامه داد: از دستگاه‌های مرتبط مخصوصاً وزارت خارجه توقع می‌رود که حتماً مقابله‌به‌مثل کنند و لازم است در محاکم و مجامع بین‌المللی درباره بی‌گناهی آقای نوری طرح دعوا و شکایت کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه نمایندگان مجلس در محکومیت اقدام دولت سوئد گفت: دولت سوئد استقلالی از خود ندارد و تحت تأثیر کانون‌های غربی و عبری است.

عصر ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ حکم دادگاه تجدیدنظر حمید نوری به‌صورت علنی اعلام شد که بر اساس این حکم حبس ابد حمید نوری از سوی دستگاه قضا سوئد تائید شد. 

یازدهم آبان سال ۱۳۹۸ حمید نوری شهروند ایرانی، طی یک سناریوی از پیش طراحی‌شده از سوی سرویس امنیتی سوئد، به این کشور کشانده شده و در بدو ورود در فرودگاه استکهلم بازداشت می‌شود و این اقدام سرآغازی بر یک بازی سیاسی علیه جمهوری اسلامی ایران شد.

انتهای خبر/

منبع: فارس

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از