حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/29 شمسی | 2024/05/18 میلادی
مدیر حوزه‌های علمیه لرستان:

امام صادق (ع) بهترین الگوی جهاد تبیین است

امام صادق (ع) بهترین الگوی جهاد تبیین است

مدیر حوزه‌های علمیه لرستان گفت: امام صادق (ع) بهترین الگوی جهاد تبیین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین احد عبدالهی ظهر امروز در مراسم شهادت امام صادق علیه‌السلام که در امامزاده جعفر(ع) بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: در راستای جهاد تبیین باید از امام صادق علیه‌السلام الگو بگیریم و در راستای عمل به فرامین رهبری در مورد جهاد تبیین، بهترین الگو ایشان هستند.

وی افزود: امام صادق علیه‌السلام در آن زمان برای ترویج دین مجاهدت‌های زیادی کردند و با جنگ شناختی که دشمنان به راه انداخته بودند، توانست به خوبی مبارزه کند لذا امروز در راستای مقابله با جنگ شناختی دشمن باید همه تلاش خود را به کار گیریم.

مدیر حوزه‌های علمیه لرستان تصریح کرد: در مکتب صادقیه، شاگردان زیادی تربیت شدند که توانستند نقش خود را در احیاء و تقویت دین انجام دهند، از همین رو حکومت انقلاب اسلامی ایران از برکات این مکتب است که ترویج یافت.

عبدالهی بیان کرد: بعد از شهادت امام علی علیه‌السلام، دشمنان اقداماتی انجام دادند از جمله به راه انداختن جنگ‌های شناختی و ایجاد شبهه در دین که با این اقدامات نهایت دشمنی خود را نشان دادند و امام صادق علیه‌السلام در مقابل دشمن اقداماتی انجام داد که این شبهات خنثی شود.

وی بیان کرد: امام صادق علیه‌السلام با تربیت بیش از ۴ هزار شاگرد، گام‌هایی را برای تمدن اسلامی برداشت و لازم است که در عرصه تبلیغ دین از این امام بزرگوار الگو بگیریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از