حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
عضو هیئت‌علمی دانشگاه:

انتخابات نقطه قوت جمهوری اسلامی است

انتخابات نقطه قوت جمهوری اسلامی است

عضو هیئت‌علمی دانشگاه امام حسین(ع) گفت: اصرار نظام برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی از نقاط مثبت و نقطه قوت جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»،مسعود نادری استاد و عضو هیئت‌علمی دانشگاه جامع امام حسین علیه‌السلام، با اشاره به چرایی درخواست نظام از مردم برای حضور و مشارکت در انتخابات، اظهار داشت: اگر نظام از مردم می‌خواهد تا پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند یکی از نقاط مثبت و نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی است، اگر نظام ما برای مردم اهمیتی قائل نبود و بر مردمی بودن توجهی نمی‌کرد در این صورت اصراری به مردم نمی‌کرد تا در انتخابات حضور پیدا کنند. وی افزود: اهمیت و نقش مردم و مشارکت مردم در ساختارهای مختلف نظام از جمله سیاسی، اقتصادی و فرهنگی یکی از راهبردهای اصلی نظام جمهوری اسلامی است به‌گونه‌ای که حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به این مسئله باور جدی داشته و دارند.
این استاد دانشگاه با اشاره به چهار راهبردی که رهبر انقلاب در خصوص انتخابات فرمودند، گفت: این راهبردها همگی معطوف به نقش مردم در نظام اسلامی است، نقش مردم در نظام اسلامی یک نقش کاریکاتوری نبوده بلکه یک نقش واقعی و عینی است که نظام و رهبری بر آن باور کامل دارند.
نادری تأکید کرد: ما در ۴۵ سال گذشته نشان دادیم که بسیاری از مشکلات به‌واسطه حضور و نقش مردم حل می‌شود، بنابراین اگر اقتصاد و مبارزه با فساد و بسیاری از مسائل دیگر مردمی شود ما بسیار زودتر و با هزینه پایین‌تر می‌توانیم به اهداف نظام برسیم.
این استاد دانشگاه در پایان اظهار کرد: علیرغم فشارهای رسانه‌ای، جنگ روانی و توطئه‌های دشمن، شاهد بودید که مردم در انتخابات اخیر حضور گسترده و پرشوری داشتند و نشان دادند توجهی به تهدیدات دشمنان ندارند.
انتهای خبر/
منبع: فارس

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از