حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه ازنا مطرح کرد:

انتخاب رئیس‌جمهور آینده با توجه به شاخصه‌های شهیدجمهور

انتخاب رئیس‌جمهور آینده با توجه به شاخصه‌های شهیدجمهور

فرمانده سپاه ناحیه ازنا گفت: دولت شهید رئیسی برای ما الگو و شاخص است و می‌توانیم نامزدها را با ویژگی‌های ممتاز ایشان بسنجیم.

روح‌الله مسلمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: در آستانه یک رویداد مهم در کشور هستیم که در آن سکان امورات اجرایی کشور به دست یک فرد سپرده می‌شود و بنا به فرموده مقام معظم رهبری ما باید در  چهار عرصه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت، حضور فعال داشته باشیم.

وی افزود: اولویت ما مشارکت حداکثری است چرا که باعث افزایش امنیت، عزت، اقتدار ملی و بالارفتن قدرت چانه‌زنی و دیپلماسی ما در منطقه و جهان می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ازنا با تاکید بر شاخصه‌های فرد اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری، عنوان کرد: باید فردی را انتخاب  کنیم که به ارزش‌های دینی مقیدتر بوده، اصرار بیشتر به استقلال و توان داخلی داشته و به این کشور و آن کشور آویزان نباشد، همچنین با بکارگیری مدیران شایسته، عزم جدی‌تری در مبارزه با فساد داشته باشد و منافع شخصی را فدای منافع ملی کند؛ در این صورت انتخاب مشکل نیست و می‌شود با این ملاک‌ها فرد اصلح را انتخاب کرد.

وی با بیان دستاوردهای دولت سیزدهم تصریح کرد: دولت شهید رئیسی برای ما الگو و شاخص است و می‌توانیم نامزدها را با ویژگی‌های ممتاز ایشان بسنجیم چرا که شاهد بودیم رئیسی شهید در خدمت به مردم شب و روز نداشت و باعث افزایش اقتدار ملی و قدرت دیپلماسی ما در منطقه و جهان شد.

مسلمی خاطرنشان کرد: تقید شهید رئیسی به مسائل دینی و فسادستیزی ایشان و همچنین استفاده از کارشناسان شایسته و مقتدری چون شهید امیرعبدالهیان چراغ راه خوبی برای هدایت ما به سمت فرد اصلح خواهد بود که امید است رئیس جمهور آینده را با توجه به این شاخصه‌ها انتخاب و ان‌شاءالله با حضور پرشورمان در پای صندوق‌های رای برگ زرینی بر افتخارات کشور عزیزمان بیفزاییم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از