حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
قهرمان پارالمپیک:

انتخاب فرد اصلح به اقتدار کشور کمک می‌کند

انتخاب فرد اصلح به اقتدار کشور کمک می‌کند

قهرمان پارالمپیک گفت: انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری به اقتدار کشور کمک می‌کند.

حامد امیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: ملت ایران در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها حضور پرشوری داشته و با حضور خود در انتخابات نشان داده‌اند که پشتیبان ولایت هستند و خودشان برای کشور تصمیم می‌گیرند.

وی افزود: هر چه انتخابات باشکوه‌تر ‌برگزار گردد، پیام اتحاد ملت ایران را به همه دنیا مخابره می‌کند و مردم این سرزمین آماده هستند تا بار دیگر در انتخابات هشتم تیرماه حماسه‌ای بی‌نظیر را خلق نمایند.

قهرمان پارالمپیک تصریح کرد: مردمی بودن شهید آیت‌الله رئیسی سبب شد تا در بین مردم محبوبیت داشته باشد لذا باید در این دوره از انتخابات به کسی رأی دهیم که بتواند با مردم‌داری در میان مردم و برای حل مشکلات اقدام نماید.

امیری عنوان کرد: مهم‌ترین موضوع در انتخابات، مشارکت حداکثری است و هر چه این حضور پرشور باشد نشان دهنده عزت و اقتدار کشور است و در گام بعدی باید فردی مانند شهید رئیسی انتخاب شود که خستگی ناپذیر باشد و بتواند مسیر خدمت به مردم را ادامه دهد.

وی گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک الگو در بسیاری از کشورهای مختلف است و هر روز بر اقتدار و سربلندی این کشور افزوده می‌گردد از همین رو با حضور پرشور در انتخابات می‌توانیم برگ زرینی دیگر بر دفتر پرافتخار این کشور بیفزائیم.

قهرمان پارالمپیک با بیان اینکه حضور در انتخابات وظیفه همه ما است، بیان کرد: همه ما وظیفه داریم در روز هشتم تیرماه در انتخابات شرکت کنیم و با تک‌تک آراء خود به دنیا نشان دهیم که در سرنوشت کشور مشارکت می‌کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از