حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرازی از وصیت‌نامه شهید «عبدالحسین خیری گاویار»؛

انقلاب اسلامی امانتی در دست مردم است

انقلاب اسلامی امانتی در دست مردم است

شهید والامقام «عبدالحسین خیری گاویار» در وصیت‌نامه خود نوشته است: این انقلاب امانتی در دست مردم ایران است و باید تا ظهور امام زمان از آن حفاظت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، شهید عبدالحسین خیری حسن‌گاویار در دوم شهریورماه سال ۴۹ در شهرستان دلفان متولد شد پدرش احمدویس و مادرش زرخانم نام‌ داشت تحصیلاتش را تا دیپلم ادامه داد و به شغل معلمی روی آورد و در سی‌‎ام آبان‌ماه سال ۶۶ در منطقه ماووت عراق بر اثر اصابت ترکش به صورت و پاها به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای دلفان به خاک سپرده شد.

 

این شهید والامقام در وصیت‌نامه خود نوشته است: 

این انقلاب امانتی در دست مردم ایران است و باید تا ظهور امام زمان از آن حفاظت کنند. من یک قربانی بودم که در دست شما و امروز نوبت من هم فرا رسید که قربانی شوم و نباید از این قربانی شدن پسر حقیرتان ناراحت باشید و باید شکر خدا را به جا آورید و طلب آمرزش کنید.

پدرم به شما وصیت می‌‎کنم که از برادر کوچکم مواظبت کنید و نماز که ستون دین است را به او یاد دهید و به او بگو که نماز را به جا آورد و همچنین به خواهرانم وصیت می‌کنم که نماز را بخوانید و مثل حضرت زینب(س) با حجاب باشند.

همچنین به مادرم سفارش می‎‌کنم که برای قربانی شدن من ناراحت نباشید و هیچوقت برایم گریه نکنید و لباس سیاه برایم نپوشید و اگر هم گریه کردید و لباس سیاه پوشیدید به یاد زینب(س) در صحرای کربلا بیفتید و برای آن‌ها گریه کنید و به تمامی شما توصیه می‌کنم که این فریضه را حفظ کنید و در حفظ آن کوشا باشید و هیچوقت دلتنگی نکنید و فامیلان و دوستان را دلداری کنید و به آن‌ها بگوئید که سیاه نپوشند چون کسی نبود برای امام حسین(ع) سیاه بپوشد.

امیدوارم مرا هم حلال کنید و تا می‌توانید به جبهه‌ها کمک کنید. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از