حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد:

انقلاب‌ اسلامی سبب رشد سیاسی و اقتصادی شد

انقلاب‌ اسلامی سبب رشد سیاسی و اقتصادی شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد گفت: به تعبیر بزرگان، سیاسی‌ترین مردم را داریم که در جزئی‌ترین مسائل سیاسی و اجتماعی شرکت می‌کنند و این بلوغ را انقلاب اسلامی به ما هدیه داد.

حجت‌الاسلام محمد علی‌نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، اظهارداشت: هر ذهن بیداری که دوران خفقان و تاریک قبل انقلاب را با خورشید عظمای انقلاب مقایسه کند متوجه می‌شود که ما قبل از انقلاب از نظر رتبه علمی در دنیا حساب نمی‌شدیم اما امروز ایران موفق شد در اکثر رشته‌های علمی اقدامات مهمی انجام دهد.

وی افزود: قبل از انقلاب در زمینه نظامی وارد‌کننده و مستعمره کشور‌های استعماری بودیم و سران کشورهای استعمارگر در کشور ما بدون اطلاع شاه جلسه می‌گرفتند و درخواست ملاقات شاه را نمی‌پذیرفتند اما در حال حاضر قدرت‌های دنیا مانند آمریکا و روسیه به توان نظامی ایران اذعان دارند و ابرقدرت‌ها مشتری پهباد و موشک‌های ما هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد تصریح کرد: درزمان شاه فساد اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی وجود داشت و دربار خون مردم را مانند زالو می‌مکید، اکنون رهبر معظم انقلاب و مقامات بلندپایه ایران بسیار ساده زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به رشد و بلوغ اجتماعی و سیاسی ایجاد شده بعد از انقلاب اسلامی، بیان کرد: کشور‌های دیگر مردمشان را در جریان مسائل سیاسی و اجتماعی خود قرار نمی‌دهند اما به تعبیر بزرگان ما سیاسی‌ترین مردم را داریم که در جزئی‌ترین مسائل سیاسی و اجتماعی شرکت می‌کنند و این بلوغ را انقلاب اسلامی به ما هدیه داد.

علی‌نیا عنوان کرد: انقلاب اسلامی محورحرکت ملت‌ها قرار گرفته است و کشورهای مظلوم، ایران را طلیعه‌دار حرکت دینداری در دنیا می‌دانند؛ در زمان پهلوی بستر برای انجام منویات دینی فراهم نبود اما اکنون مردم در عرصه‌های مختلف حضور دارند و کارگردان صحنه‌های اجتماعی هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد گفت: قبل از انقلاب یک فضای خفقان و دیکتاتوری بر کشور حاکم بود در حالی که در جمهوری اسلامی انتخابات مختلف با مشارکت مردم رقم می‌خورد.

وی یادآور شد: ممکن است در بعضی از عرصه‌ها به نقطه مطلوب نرسیده باشیم و مشکلاتی وجود داشته باشد اما وجدان‌های بیدار اذعان دارند که شرایط قبل و بعد از انقلاب در زمینه‌های مختلف قابل مقایسه نیست و در همه موارد فاصله زیادی با قبل از انقلاب داریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از