حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
رئیس سازمان اورژانس کشور:

اورژانس هوایی بروجرد جزو پایگاه‌های برتر کشور است

اورژانس هوایی بروجرد جزو پایگاه‌های برتر کشور است

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: اورژانس هوایی بروجرد جزو پنج پایگاه برتر کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» جعفر میعادفر ظهر امروز در مراسم افتتاح آشیانه بالگرد اورژانس هوایی بروجرد، اظهار داشت: یکی از خدمات اورژانس، خدمت‌رسانی در حوزه هوایی است که تلاش می‌شود تا با استفاده از بالگرد، بیماران و مجرومان در کمترین زمان به مکان‌های درمانی منتقل شوند.

وی افزود: در کل کشور سالانه ۴ هزار سورتی پرواز اورژانس هوایی انجام می‌شود که در سریع‌ترین میزان ممکن این بیماران به بیمارستان انتقال داده می‌شوند.

رئیس سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: در حوادثی که رخ می‌دهد، هر ساله ۶۰۰ هزار نفر مصدوم می‌شوند که باتوجه به اینکه در کل کشور ۵۴ پایگاه اورژانس هوایی وجود دارد، تعدادی از این مصدومان با بالگرد جابه‌جا می‌شوند.

میعادفر بیان کرد: بروجرد یکی از شهرهای مهم در کریدور تهران به سمت خوزستان است که بسیار حائز اهمیت است که این پایگاه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۶ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع و با کمک خیرین احداث شده است.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: این پروژه یکی از پروژه‌هایی است که سبب امیدواری و دلگرمی مردم به انقلاب شده از همین رو با همه توان پیگیری‌های لازم صورت گرفت.

وی افزود: از دیگر اقداماتی که در دستور کار قرار دارد، دانشکده علوم پزشکی در بروجرد است که این مطالبه مهم در حال پیگیری است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از