حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون تبلیغات اسلامی لرستان:

ایستادگی فلسطین، صهیونیست را از صحنه محو می‌کند

ایستادگی فلسطین، صهیونیست را از صحنه محو می‌کند

معاون تبلیغات اسلامی لرستان گفت: این اقدامات جبهه مقاومت و ایستادگی ملت مظلوم فلسطین به زودی رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

حجت‌السلام محمدحسین وحیدی در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: حضور مردم یک نصرت خدا محسوب شده که سبب می‌شود نبردهایی که به ظاهر دشمن دارد در موضع ضعف قرار گیرد.

وی افزود: ۱۳ آبان روز استکبارستیزی نامگذای شده که جوانان و نوجوانان این سرزمین، جاسوس‌ها را از کشور خارج کردند و این اقدام نقطه عطفی برای مردم مظلوم فلسطین است و باید تلاش کنند تا دست استکبار کوتاه شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: امروز ملت ایران حمایت خود را از فلسطین اعلام کرده و نشان دادند که مسلمین در برابر کفر و نفاق ایستاده تا به پیروزی برسند.

وحیدی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها، گفت: این اقدام نقاب از چهره پلید رژیم صهیونیستی برداشت و ملت ایران در شهرهای مختلف با حضور خود، حمایت را از مردم مظلوم فلسطین اعلام نمودند.

وی افزود: ۱۳ آبان در واقع روزی بود که امام‌راحل در سال ۴۲ فرمود کودکان امروز، سربازان من در آینده هستند و همینگونه شد که در سال ۵۸ جوانان ایران واقعه‌ای مهم را رقم زدند و لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و امروز کودکان مظلوم فلسطین که خانواده‌هایشان بر اثر بمباران شهید شده، همین کودکان، سربازان آینده هستند که نقش خود را ایفا می‌کنند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: این اقدامات جبهه مقاومت و ایستادگی ملت مظلوم فلسطین به زودی اسرائیل را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از