حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس اداره راهداری الیگودرز:

بازگشایی راه‌های روستایی الیگودرز ادامه دارد

بازگشایی راه‌های روستایی الیگودرز ادامه دارد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الیگودرز گفت: کار بازگشایی راه‌های روستایی الیگودرز همچنان ادامه دارد و تا ساعتی دیگر کلیه مسیرها باز می‌شود.

حکیم بشارتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، در رابطه با آخرین وضعیت راه‌های روستایی الیگودرز که بر اثر بارش برف مسدود شده بودند اظهارداشت: صبح امروز برفروبی راه‌های اصلی این شهرستان انجام شد اما کار بازگشایی راه‌های روستایی همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به تلاش نیروهای راهداری برای برفروبی محور امامزاده محمد بن حسن (ع) یا پیش‌کوه افزود: محور شول‌آباد باز است اما به خاطر کولاک، امشب نیروهای راهداری باید مجدد آن را برفروبی کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الیگودرز عنوان کرد: گردنه چال‌شیر به سمت امامزاده محمد بن حسن (ع) آخرین نقطه‌ای است که نیروهای راهداری هم اکنون مشغول بازگشایی آن هستند و نهایتاً تا ساعتی دیگر کلیه محورهای روستایی باز می‌شوند.

وی بیان کرد: همواره پاکسازی راه‌های روستایی این شهرستان انجام می‌گیرد تا تردد مردم آسان شود؛ برفروبی راه‌ها در دو مرحله انجام شده و هم اکنون نیز پنج اکیپ مشغول برفروبی هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از