حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار بروجرد مطرح کرد:

بازگشت ۲۳ کارخانه در بروجرد به چرخه تولید

بازگشت ۲۳ کارخانه در بروجرد به چرخه تولید

فرماندار بروجرد گفت: از زمان دولت سیزدهم تاکنون کارخانه‌ای در بروجرد تعطیل نشده و در قرارگاه رفع موانع تولید نیز، ۲۳ کارخانه در بروجرد به چرخه تولید بازگشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مسلم مرادی ظهر امروز در جلسه شورای قضایی استان که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: جنایات رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم می‌کنیم که در ماه‌های اخیر نسل‌کشی کردن و امیدواریم به زودی نیروهای مقاومت، انتقام خون شهیدان را از تروریست‌های عالم بگیرند.

وی با بیان اینکه در بروجرد ۶۱۰ واحد تولیدی و کارخانه با حضور ۱۶ هزار کارگر وجود دارد، گفت: از زمان دولت سیزدهم تاکنون کارخانه‌ای در بروجرد تعطیل نشده و در قرارگاه رفع موانع تولید نیز، ۲۳ کارخانه در بروجرد به چرخه تولید بازگشته است.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، به زودی دو مرکز مشاوره راه‌اندازی خواهد شد.

مرادی بیان کرد: سال قبل بروجرد رتبه اول فوتی‌های تصادف جاده‌ای را داشت و متاسفانه ۴۶ نفر بر اثر تصدفات کشته شدند اما با اقدامات صورت گرفته، امسال ۶۰ درصد آمار فوتی‌های تصادف کاهش یافته که به صورت علمی و دقیق انجام شده است.

فرماندار بروجرد با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز تصریح کرد: یک منطقه در بروجرد را که ساخت و ساز غیرمجاز داشت، پاکسازی کردیم و ۴ کیلومتر آزاد شد و این کار با قدرت ادامه دارد.

وی عنوان کرد: لازم است که به صورت ویژه با زمین‌خواران و کسانی که اقدام به تغییر کاربری می‌کنند برخورد شود.

مرادی با اشاره به نظارت بر بازار گفت: امسال بیش از ۳ هزار مورد بازرسی صورت گرفته که در یک فقره از تخلفات، ۲۸ میلیارد تومان جریمه صورت گرفته است.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: باتوجه به لزوم خدمت به مردم، لازم است با مدیران خسته و بی‌حال که غم و رنج مردم را پیگیری نمی‌کنند برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: در کارخانه نساجی بروجرد مشکلاتی وجود دارد که لازم است به صورت ویژه حسابرسی انجام شود و متاسفانه ۵۰۰ نفر اخراج شده که سبب نارضایتی شده است.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین بیرانوند امام جمعه اشترینان گفت: شرایط ما در این برهه از زمان حساس است که مردم انتظاراتی از قوه مجریه و حاکمیتی دارند و باید همه به وظیفه خود به خوبی عمل نمایند.

وی افزود: در بروجرد ظرفیت‌های خوبی داریم و از طرفی مشکلاتی هم وجود دارد و انتظاراتی از مسئولان داریم که با تلاش این مشکلات برطرف شود.

امام جمعه اشترینان بیان کرد: دشمن راهبردهایی را دارد و جنگ ترکیبی بر علیه ما به راه انداخت و اگرچه همه امکانات خود را به میدان آورد ولی توطئه سال قبل دشمن خنثی شد اما راهبردهای دیگری را به کار گرفته است.

بیرانوند عنوان کرد: دشمن در جنگ شناختی امید و اراده مردم را هدف قرار داده و دنبال این است که اعتقادات را تضعیف کند.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو افزود: انتخابات مهمی را پیش‌رو داریم و می‌طلبد که در صف اول باشیم و مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت را که رهبری تاکید داشتند را مد نظر داشته باشیم و کار صادقانه و جهادی داشته باشیم.

امام جمعه اشترینان گفت: باید مشکلات را احصا کنیم و برای حل آنها اقدام جهادی کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از