حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/02/30 شمسی | 2024/05/19 میلادی
استاندار لرستان:

بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی است

بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی است

استاندار لرستان گفت: بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» ابوطالب شفقت در پیامی با اشاره به سالروز تشکیل بسیج سازندگی، اظهارداشت: بسیج سازندگی از ابتدای تشکیل خود به فرمان مقام معظم رهبری مدظله‌العالی تا به امروز به عنوان الگویی از خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه شناخته می‌شود.

وی افزود: مجموعه اقدامات هدفمند و جهادگونه بسیج سازندگی در محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم خوش درخشیده و از طریق به‌کارگرفتن ظرفیت‌ها، استعدادهای درونی کشور، بهره‌گیری از فرهنگ و تفکر بسیجی بسیار موثر بوده است.

استاندار لرستان تصریح کرد: ویژگی ممتاز بسیج سازندگی اتکا به مردمی است که با ایمان به اسلام و ولایت فقیه همواره وجود خود را بر محور ولایت معنا می‌کنند.

شفقت بیان کرد: وجه دیگر بسیج سازندگی حضور جهادگران در جبهه نبرد اقتصادی است؛ بسیجیانی که در جهادی دیگر با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) وارد عرصه تولید و اشتغال‌زایی شدند تا در جنگ نابرابر اقتصادی که دشمنان نظام و انقلاب برای به زانو درآوردن ملت شریف ایران علم کردند جانانه مقابله کنند.

وی یادآور شد: بدون شک، بسیج سازندگی در سالی که مقام معظم رهبری آن را با عنوان«جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری فرمودند، سرمشقی دیگر برای افزودن بر دامنه مجاهدات خود یافته و با تمام توان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود، برای تحقق درخشان این خواسته ولی امر مسلمین تمام توان و تلاش خود را مخلصانه معطوف خواهد نمود.

استاندار لرستان گفت: از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه به‌ویژه مجاهدت‌های جهادگران ولایتمدار لرستان که در عرصه‌های مختلف سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم برمی‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم در ادامه فعالیت‌های خود در عمل به منویات رهبری و تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، گام‌های بزرگتر و پر افتخارتری بردارند و با برنامه‌ریزی برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های بی‌نظیر استان لرستان در مأموریت‌های محوله، راه‌های رسیدن به توسعه استان را کوتاه‌تر نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از