حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
یادداشت؛

بصیرت، راهکار مقابله با جنگ ترکیبی

بصیرت، راهکار مقابله با جنگ ترکیبی

تحلیلگر مسائل سیاسی نوشت: آگاهی و بصیرت، راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است و توطئه‌های آنان را خنثی می‌کند.

به گزارش سفیرافلاک، دشمن بعد از شکست در جنگ سخت علیه کشور و اینکه موفق نشد به اهداف شوم خود برسد، رویکرد خود را بر انحراف افکار تغییر داد و سعی کرد تا با نفوذ به افکار بتوانند اهداف خود را پیش ببرد.

در سال‌های اخیر این همه هجمه و راهبرد دشمن را به گونه‌ای دیگر شاهد بودیم و باتوجه به دروغ‌پردازی رسانه‌ای، انتشار اخبار کذب، روایت‌های نادرست و تحریف روایت‌ها به دنبال این هستند که از افکار عمومی به عنوان ابزاری استفاده کنند تا بتوانند هدف خود را پیاده نمایند.

به سبب شرایطی که اصل حاکمیت در کشور ایران دارد و همچنین منطق و شفافیت، آگاهی و بصیرت ملت ایران، این راهبرد دشمن شکست خورده و نقشه‌های دشمن نقش بر آب شده است.

سال گذشته دشمنان به بهانه دفاع از حقوق زن، قصد داشتند تا توطئه‌های خود را اجرایی کنند، از همین رو دروغ‌های بسیار زیادی را عنوان کرده و فیلم‌ها و کلیپ‌های دروغ و غیرمرتبط را فقط برای اینکه بتوانند توطئه خود را پیش ببرند، در فضای مجازی انتشار دادند.

در اغتشاشات سال گذشته که چند وقتی به طول انجامید، دشمن با صرف هزینه‌های کلان و با استفاده از همه ابزار تلاش کرد تا بتواند موفق شود، اغتشاشاتی که آمریکا و اسرائیل حامیان اصلی آن به شمار رفته ولی در نهایت روسیاه شده و شکست خوردند.

انقلاب اسلامی ایران، یک انقلاب مردمی است که همیشه ملت ایران در صحنه‌های مختلف از پیروزی انقلاب تا دوران دفاع مقدس و در صحنه‌های اجتماعی حضور داشته و همین حضور پرشور، گویای پشتیبانی و حمایت از نظام و ولایت است.

حضور ملت ایران در صحنه‌های مختلف با تاسی از تفکر امام(ره) است و این همان مسیری است که ترسیم شده و تمام‌شدنی نیست البته در هر مقطعی خود را به گونه‌ای نشان می‌دهد به‌طوری که در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، فتنه‌ها، ترور، دفاع از امنیت و دفاع از حرمین، همیشه در خط مقدم قرار دارند.

در اغتشاشات سال گذشته جوانان زیادی در دفاع از امنیت با تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت برخاسته و جان خود را تقدیم کردند اما اجازه ندادند جنگ ترکیبی که دشمن علیه کشور طراحی کرده بود، به ثمر بنشیند لذا همین جوانان همیشه وظیفه خود را در دفاع از ولایت و انقلاب به خوبی ایفا کرده‌اند.

انتهای خبر/

مهدی اسماعیلی، تحلیلگر سیاسی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از