حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان مطرح کرد:

بهره‌مندی ۲۴ هزار بیمارخاص از خدمات داروخانه هلال‌احمر

بهره‌مندی ۲۴ هزار بیمارخاص از خدمات داروخانه هلال‌احمر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: امسال ۲۴ هزار و ۶۰۰ بیمارخاص از خدمات داروخانه هلال‌احمر لرستان بهره‌مند شدند.

محمد قدمی در گفتگو با خبرنگار «سفیرافلاک»، با اشاره به فعالیت داروخانه هلال‌احمر لرستان، اظهارداشت: داروخانه هلال‌احمر لرستان در سال ۱۴۰۰ در مرکز استان با هدف دسترسی آسان و سریع بیماران خاص به داروهای مورد نیاز و سایر خدمات، راه‌اندازی گردید.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۵ هزار قلم داروی خاص، شیمی درمانی و داروهایی نظیر این موارد در داروخانه وجود دارد که روزانه حدود ۱۰۰ نسخه به مراجعه‌کنندگان و بیماران خدمات مورد نیاز ارائه می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان تصریح کرد: هم‌اکنون این داروخانه در حال تکمیل سبد دارویی از جمله داروهای تک‌نسخه‌ای است که تلاش می‌شود تا خدمات بیشتری به بیماران خاص ارائه گردد.

قدمی بیان کرد: در همین راستا با موسسه خیریه نور و واحد داوطلبان جمعیت هلال‌احمر لرستان جهت کمک هزینه حمایتی بیماران سرطانی نیازمند اقداماتی صورت گرفته است که به بیماران نیازمند در این بخش بتوانیم خدماتی را ارائه دهیم.

وی عنوان کرد: این داروخانه علاوه بر اینکه به مراجعان خدمات مورد نیاز دارویی را ارائه می‌دهد، پاسخ‌گویی تلفنی به مراجعین سطح استان را در دستور کار قرار داده است که این نیز خدمتی دیگر به بیماران است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: در مجموع از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۴ هزار و ۶۰۰ نفر از خدمات داروخانه هلال‌احمر بهره‌مند شدند که با اقداماتی که در دستور کار قرار دارد، چتر خدمات‌دهی توسط داروخانه هلال‌احمر استان، افزایش خواهد یافت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از