حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه بروجرد:

تبلیغات‌ دشمن اثری در اراده ملت ندارد

تبلیغات‌ دشمن اثری در اراده ملت ندارد

امام جمعه بروجرد گفت: حضور مردم در انتخابات نشان داد تبلیغات‌ دشمن اثری در اراده ملت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد با اشاره به هفته نیکوکاری و روز تأسیس کمیته امداد، اظهارداشت: باید دست مستمندان را گرفت و به آنان کمک کرد و این کمک‌ها به دست نیازمندان برسد چرا که باتوجه به ماه رمضان و نوروز همه باید به این افراد کمک کنیم.

وی با اشاره به روز درختکاری، افزود: یکی از کارهای حسنه درختکاری است منتها باید توجه داشت که درختان مفید بکاریم و درختان مثمر کاشته شود تا نتیجه آن مضاعف گردد.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: سالروز ترور رزم‌آراست که سعی می‌کرد خودتحقیری را گسترش دهد ولی با پیروزی انقلاب، به کوری چشم معاندان و دشمنان امروز ایران در همه عرصه‌ها پیشرفت کرده است و در دوران پهلوی خودتحقیری سبب عقب ماندن کشور شد اما امام‌راحل درست خودباوری به ما داد.

حسینی انتخابات را مظهر اقتدار برشمرد و عنوان کرد: باید همه را به حضور در انتخابات دعوت کرد و حضور در انتخابات سبب غم دشمنان می‌شود از همین رو همه با هم در انتخابات شرکت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن نشان داد که تبلیغات دشمن بی‌اثر است و امروز هم در انتخابات، ملت ایران نشان می‌دهند سم‌پاشی دشمن خللی در اراده ملت ندارد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به مقاومت مردم فلسطین و یمن، گفت: شیرمردان یمنی و فلسطینی از دشمنان هراسی ندارند و با اقتدار و ایستادگی دشمن را نابود خواهند کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از