حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار بروجرد مطرح کرد:

ضرورت تبیین ابعاد شخصیتی شهید رئیسی

ضرورت تبیین ابعاد شخصیتی شهید رئیسی

فرماندار بروجرد گفت: تبیین ابعاد شخصیتی و خدمات‌رسانی شهید آیت‌الله رئیسی طی این سال‌ها ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مسلم مرادی ظهر امروز در جلسه شورای اداری که در فرمانداری بروجرد برگزار شد اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی سال‌ها برای این نظام و مردم خدمت کرد که مزد واقعی خود که شهادت بود را گرفت و به خیل یاران شهیدش پیوست.

وی افزود: این حادثه بسیار سخت بود، فردی را از دست دادیم که در حال ریل‌گذاری بسیار مهمی در حوزه سیاست خارجی، مسکن، بیکاری و زیرساخت‌ها بود، شهید رئیسی نگاهش به داخل کشور و توان داخلی بود که توانست به موفقیت دست یابد.

فرماندار بروجرد با تاکید بر اینکه همه مدیران با توان بیشتر تلاش کنند تا مسیر خدمت را ادامه دهند، گفت: امید به آینده و رهبری داریم که کشتی را به ساحلی که تحت عنوان تمدن نوین اسلامی است می‌رساند لذا ما به قله نزدیک هستیم و باید مجاهدانه‌تر در این میدان به مردم خدمت کنیم.

مرادی با اشاره به انتخابات هشتم تیرماه، عنوان کرد: قانون اساسی ما پویا است و پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته و با توجه به شهادت رئیس جمهور کشورمان، انتخابات در هشتم تیرماه برگزار و منتخب مردم انتخاب خواهد شد.

وی یادآورشد: باید همه امکانات را بسیج و تمهیدات اندیشیده شود چرا که اولویت ما برگزاری انتخابات است و چهار مولفه مهمی که رهبری فرمودند نیز مد نظر باشد.

فرماندار بروجرد با اشاره به توطئه‌های دشمنان در برگزاری انتخابات بیان کرد: نگاه دشمن به این انتخابات است از همین رو  برای دفاع از نظام تا پای جان باید تلاش کرد چرا که انتخابات بسیار مهم است و همه توجه داشته باشند که تابع سیاست‌های ابلاغی باشند.

مرادی با انتقاد از برخی دستگاه‌ها در مورد فضاسازی ادامه داد: فضاسازی برای شهادت شهید آیت‌الله رئیسی در برخی ادارات مناسب نبود لذا باید فضاسازی تا چهلم انجام شود و هر دستگاه برنامه عزاداری برگزار کند چرا که این شهدای عزیز به گردن ما حق دارند.

وی تبیین ابعاد شخصیت حقیقی، حقوقی و کاری شهید رئیسی را مهم برشمرد و اظهار داشت: طی این مدت خدمت شهید رئیسی خدمات قابل توجهی در کشور صورت گرفته که باید همه ابعاد شخصیت ایشان بازگو شود و مدیران با تاسی از شهید خدمت باید پاسخگوی مردم باشند.

فرماندار بروجرد عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که باید تعیین تکلیف شد، مدیران پروازی است که باید ظرف یک هفته تعیین تکلیف شوند که باید مدیر همیشه در دسترس باشد تا بتواند خدمت نماید.

مرادی افزود: سال گذشته در بروجرد یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تبصره به توليدکنندگان پرداخت شد و باید تلاش کرد تا روز به روز این خدمت‌رسانی افزایش یابد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از