حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/13 شمسی | 2024/05/02 میلادی
امام جمعه موقت خرم‌آباد مطرح کرد:

تثبیت قدرت بازدارندگی ایران هدف عملیات وعده‌ صادق

تثبیت قدرت بازدارندگی ایران هدف عملیات وعده‌ صادق

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: تثبیت قدرت بازدارندگی ایران، مهم‌ترین هدف عملیات وعده‌ صادق بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد، اظهار داشت: سال‌ها پیش کشوری به نام رژیم صهیونیستی وجود نداشت و با حمایت انگلیس و آمریکا در سرزمین فلسطین این سرزمین را غصب کردند و تعداد زیادی از مردم را به قتل رساندند، امروز آمریکا حق مردم فلسطین را ضایع می‌کند و حقوق بشر را زیرپا می‌گذارند لذا در هر جای دنیا ظلمی رخ داده، دست آمریکا در آنجا دیده می‌شود.

وی افزود: سپاه با عملیات وعده صادق، افتخاری را آفریدند و با حمله به این غده سرطانی، دل ملت‌های جهان اسلام را شاد کرد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد تصریح کرد: ناتوانی رژیم صهیونیستی و غرب در این عملیات بسیار مشهود بود، همه آن‌ها به کمک رژیم صهیونیستی آمده بودند ولی موفق نشدند و ایران از کمترین توان موشکی خود استفاده کرد و پیروز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمسی‌‍‌‌فر گفت: به لطف خدا موشک‌ها به این اهداف مورد نظر اصابت کرد و خسارت‌های سنگینی را به دشمن وارد کرد و عظمت قدرت شلیک لحظه‌ای را ایران در این عملیات به نمایش گذاشت.

وی بیان کرد: تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی، نواختن سیلی بر رژیم کودک‌کش وحشی از اهداف مهم این عملیات بود و امروز جمهوری اسلامی ایران به هر اقدام دشمن، پاسخ می‌دهد و شورای امنیت بداند که ایران اجازه نمی‌دهد تا شورای امنیت حق او را ضایع کند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد یادآورشد: برای نخستین‌بار ایران از داخل کشور، با قدرت این رژیم را مورد هدف قرار داد و از دشمن انتقام گرفت و پیام این عملیات این بود که از این پس در هر گوشه‌ای از عالم اگر منافع ایران توسط هر کشوری مورد هدف قرار گیرد، جمهوری اسلامی از داخل خاک خود سیلی سختی به آن‌ها خواهد زد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شسمی‌فر ادامه داد: امروز دشمن سردرگُم شده و دست به دامان فضای مجازی شده است.

وی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه گفت: سپاه شجره طیبه‌ای است که برکات زیادی برای کشور داشته است که نیروهای این نهاد از ایمان، شجاعت و قدرت نظامی برخوردار هستند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد افزود: پنجم اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در طبس است که قدرت خدا این بود که طوفان شن، هلیکوپترهای آنان را سرنگون کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از