حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون عمرانی فرماندار کوهدشت مطرح کرد:

تردد روان در محورهای کوهدشت

تردد روان در محورهای کوهدشت

معاون عمرانی فرماندار کوهدشت گفت: بارش‌های اخیر مشکلی در حوزه راه‌های مواصلاتی کوهدشت نداشته و تردد به‌صورت روان برقرار است.

عظیم باویسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، با اشاره به بارش شدید باران در کوهدشت، اظهارداشت: آمار نقطه‌ای سامانه بارشی اخیر از صبح امروز تاکنون در شهرستان کوهدشت به میزان ۱۶/۵ میلی‌متر بوده است.

وی افزود: ستاد مدیریت بحران کوهدشت در آماده‌باش کامل قرار داشته و همه دستگاه‌های ذی‌ربط این ستاد نیز با تجهیزات موردنیاز در صورت وقوع حوادث احتمالی بلافاصله به محل حادثه اعزام خواهند شد.

معاون عمرانی فرماندار کوهدشت با اشاره به اینکه تمامی راه‌های مواصلاتی شهرستان باز است، عنوان کرد: بارش‌های اخیر مشکلی در حوزه راه و پل‌های روستایی ایجاد نکرده است و در بازدیدی که از گردنه پای‌آستان داشتیم این محور مشکل ریزش نداشته و تردد به‌صورت روان برقرار است.

وی با اشاره به بارش‌های احتمالی و پراکنده در ساعات آینده، تصریح کرد: در سطح شهر کوهدشت شاهد برخی آب‌گرفتگی‌های جزئی و موقتی بوده‌ایم که عوامل شهرداری به جهت رفع مشکل اقدام کرده‌اند و همچنین برخی از این آب‌گرفتگی‌ها نیز به دلیل بالابودن حجم بارش‌ها بوده و جداول گنجایش این حجم از آب روان را نداشته است.

باویسی گفت: در راستای بلوار خلیج‌فارس شهر کوهدشت نیز که هرسال به‌محض بارش شدید باران دچار آبگرفتگی می‌شود، شهرداری  به جهت رفع و ساماندهی آن تمهیداتی اتخاذ کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از