حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس اداره راهداری بروجرد:

تصادفات در بروجرد امسال ۵۰ درصد کاهش یافت

تصادفات در بروجرد امسال ۵۰ درصد کاهش یافت

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: با اقدامات انجام شده، امسال تصادفات جاده‌ای در بروجرد ۵۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، محمد ایرانشاهی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه بروجرد اظهارداشت: با اقدامات انجام شده،امسال آمار تصادفات جاده‌ای در بروجرد ۵۰ درصد کاهش یافته است و بروجرد در این زمینه رتبه اول استان را دارد، این در حالیست که بروجرد در چند سال گذشته پرحادثه‌ترین شهر استان بوده است.

وی افزود: یکی از خدمات راهداری در بخش روستایی است که از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۷ کیلومتر جاده‌ روستایی آسفالت شده است، علاوه بر این نیز در این مدت نصب سه برج نوری، احداث دو زیرگذر، نصب ۵ هزار علائم هشداردهنده و نصب سه کیلومتر و ۵۰۰ متر نیوجرسی در محورهای شهرستان انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد تصریح کرد: در دولت سیزدهم اقدامات قابل توجهی در حوزه راهداری انجام شده به طوری که بالغ‌بر ۱۶۰ میلیارد تومان در این حوزه برای ایمن‌سازی جاده‌های بروجرد هزینه شده و ۲۸ کیلومتر محور شهرستان دارای روشنایی است.

ایرانشاهی عنوان کرد: روکش آسفالت در محورهای شهرستان و در مناطقی که نیاز به بهسازی و روکش دارند در دستور کار قرار گرفت به طوری که در سال جاری بیش از ۱۲ کیلومتر از مسیر بروجرد به سمت اشترینان روکش آسفالت شده است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای راهداری همیشه آماده خدمت هستند خصوصاً در فصول سرد سال برای پاکسازی جاده‌ها و تردد خودروها آماده خدمت می‌باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از