حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی

تعویق لیگ تنیس روی میز مردان

تعویق لیگ تنیس روی میز مردان

پرونده لیگ برتر ۱۴۰۲ تنیس روی میز که تاکنون دو مرحله آن برگزار شده است به خاطر وضعیت لژیونرها و درگیری آن‌ها در خارج از کشور سال آینده بسته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سی و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز هفته اول دی با حضور ۸ تیم در تهران آغاز شد. این رقابت‌ها تا کنون با برگزاری دیدارهای دو مرحله پیگیری شده است.

تعیین قهرمان و رده‌بندی نهایی تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر تنیس روی میز با برگزاری دیدارهای دور سوم مشخص خواهد شد. این دور از مسابقات اما به خاطر لژیونرها به اردیبهشت سال آینده موکول شده است.

امیرحسین هدایی که برای تیم فراسنج بازی می‌کند همراه با نوشاد و نیما عالمیان که در ترکیب تیم پتروشیمی هستند، از جمله لژیونرهای تنیس روی میز ایران هستند که تا پایان سال در گیر دیدارهای باشگاهی خود در فرانسه خواهند بود. به همین دلیل شرایط بازگشت به ایران و همراهی تیم‌های داخلی را ندارند.

کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز با در نظر گرفتن مشغله باشگاهی این بازیکنان و به‌منظور مهیا شدن شرایط برای پیگیری باکیفیت مسابقات، برگزاری دور سوم و پایان لیگ برتر مردان را به اردیبهشت سال آینده موکول کرده است.

این در حالی است که پرونده بیست و هفتمین دوره لیگ برتر بانوان اسفند بسته خواهد شد. دور دوم و پایانی این رقابت‌ها ۱۵ تا ۱۹ اسفند در تهران با حضور هشت تیم شرکت‌کننده برگزار می‌شود و طی آن قهرمان و رده‌بندی نهایی تیم‌ها مشخص خواهد شد.

دور نخست لیگ برتر تنیس روی میز بانوان در سال جاری با صدرنشینی دانشگاه آزاد به پایان رسید.

انتهای خبر/

منبع: مهر

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از