حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرازی از وصيت‌نامه شهيد «پادروند»؛

تمام کارهایتان در راه خدا باشد

تمام کارهایتان در راه خدا باشد

در وصیت‌نامه شهید «اسفندیار پادروند» آمده است:تمام کارهایتان در راه خدا باشد و نفستان را پاک کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، شهید «اسفندیار پادروند» در سال ۱۳۴۹ در روستای پادروند از توابع شهرستان رومشکان در خانواده‌ای مذهبی دیده به جهان گشود. او جوانی با اخلاص و با ایمان بود همیشه در صف‌های نماز جماعت حضور فعال داشت.

این شهید عضو پایگاه بسیج رومشکان بود و در راهپیمایی یوم‌الله انقلاب اسلامی شرکت فعال داشت و به همه تأکید می‌کرد که پیرو خط امام و اطاعت‌کننده از او باشند و در خدمت به اسلام و قرآن هیچ‌گونه کوتاهی نکنند و اسلام را یاری کنند تا همیشه اسلام زنده و پویا باشد.

وی تحصیلات خود را تا سوم راهنمایی ادامه داد و بعد به دانشسرا رفت و در همان‌جا بود که از سنگر تعلیم و تربیت به سنگر دفاع از کیان انقلاب اسلامی رهسپار شد. هر موقع که از جبهه برمی‌گشت تأثیرات روحی زیادی بر روی دیگران می‌گذاشت. سخنانش موردتوجه همگان بود و همه از ایشان درس می‌گرفتند.

این شهید والامقام سرانجام در منطقه عملیاتی شلمچه با اصابت ترکش به ناحیه سر در تاریخ بیستم اسفند 1365 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بخشی از وصیت‌نامه شهید:

وصیت می‌کنم که تمام‌کارهایتان درراه خدا باشد و نفستان را پاک‌کنید. وقتی به جبهه رفتم نفس من قوی و پاک شد، دانستم که اسلام در جبهه‌ها گسترش بیشتری یافته و جبهه دانشگاه انسان‌سازی است.

ما باید در جبهه باشیم، شاید از نعمت جبهه‌هاست که ایمان ما قوی و مثل ریشه محکم یک درخت در قلبمان جای گرفته است و من از این ایمان بهره‌مند شده‌ام.

شما از شهید شدن من ناراحت نباشید. شکی نیست که اسلام بدون خونریزی و کشته شدن مسلمانان به پیروزی نمی‌رسد بلکه با ریختن خون من و ادامه‌دهندگان خون شهید به پیروزی می‌رسد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از