حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه استان لرستان مطرح کرد:

حرکت انقلاب اسلامی به سمت قدرت جهانی

حرکت انقلاب اسلامی به سمت قدرت جهانی

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امروز انقلاب اسلامی در حال ورود به قدرت جهانی است و همه اینها از ظرفیت تمسک به فرهنگ جهاد و شهادت و نترسیدن از مرگ است.

به گزارش سفیرافلاک سردار مرتضی کشکولی صبح امروز در اجلاسیه ۴۷۹ شهیده زن لرستان که در دهکده مقاومت برگزار شد، اظهارداشت: این اجلاسیه به پاس جانفشانی زنان مجاهد و انقلاب ایران و به‌ویژه زنان لرستان برگزار شده است.

وی افزود: در ایامی که این اجلاسیه در حال برگزاری است، با گذشت ۳۵ سال از پایان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و بمباران وحشیانه صدام، با حمایت کامل دو قطب قدرتمند آن زمان شوری و آمریکا و اطرافیان آنها، امروز به لطف خدا بعد از این سال‌ها در کمال آرامش و امنیت و با معرفت به ادامه‌بخشی راه شهدا برای ارتقاء سطح فرهنگی و شهادت در اینجا جمع شدیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: به لطف خدا انقلاب اسلامی در آن جنگ سخت، عزتمندانه  پیروز شد و حال دشمنان ما امروز بسیار خراب است به‌طوری‌که حزب‌صدام به زباله‌دان تاریخ رفت، صدام اعدام شد و اسلام امروز در عراق به عنوان یک پایه استوار جبهه مقاومت در حال عرض‌اندام در برابر استکبار و نظام سلطه است.

سردار کشکولی بیان کرد: کمونیست در جهان برچیده شد، شوری سابق هم به ۱۵ کشور تجزیه شد و روسیه امروز در برابر دشمن اصلی ما که آمریکاست در حال کارزار است و شیطان بزرگ از ابرقدرت به قدرت بی‌اثر تبدیل شده که توان حل مشکلات کشورهای وابسته به خود را ندارد.

وی عنوان کرد: در آن روی سکه به لطف خدا بعد از ۳۵ سال جمهوری اسلامی از یک کشور نوپا و صدمه‌دیده از جنگ با ۲۶۰ هزار شهید، امروز به عنوان قدرت منطقه‌ای در حال ورود به قدرت جهانی است و همه اینها ظرفیت تمسک به فرهنگ جهاد و شهادت و نترسیدن از مرگ است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به کشتار مردم غزه، افزود: کشتار مظلومانه زنان و کودکان فلسطین با دستور مستقیم آمریکا و مشارکت اروپا و میدان‌داری رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد که ظرفیت نشکفته مجاهدت را شکوفا می‌کند که این اتفاق در ایران هم سال‌ها پیش رخ داد.

سردار کشکولی با بیان اینکه خیز قدرتمند شدن فسلطین از پرتاب سنگ به عملیات طوفان الاقصی رسیده است، گفت: این مقاومت رشد جهشی داشته و دنیا را بهت‌زده کرده لکن موازنه قدرت به نفع ما تغییر خواهد کرد و به زودی شاهد شکست و فرار مفتضحانه رژیم صهیونیستی از منطقه خواهیم بود و دل قوی داریم که خدا با ماست.

وی اظهارداشت: کشاندن جنگ به خانه‌های مردم و کشتن زنان و کودکان، زنان ما را استوارتر می‌کند و اگر زنان مجاهدت کنند، شهادت جوانان از عسل شیرین‌تر می‌شود و دشمن برای مرعوب کردن ملت‌ها، تیرش به سنگ می‌خورد و امروز به لطف خدا پایه‌های انقلاب اسلامی ایران در این کشور و منطقه روی دوش مادران و همسران شهداست که بسیار محکم شده و فرهنگ شهادت تعمیق یافته است.

  • وی خاطرنشان کرد: زنان ما برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گوی سبقت را از هم می‌ربایند تا شهد پیروزی را به کام ملت‌های مستضعف بچشانند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از