حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/02/11 شمسی | 2024/04/30 میلادی
فرمانده مرکز آموزش نیروی‌ زمینی ارتش در بروجرد:

توانمندی نیروهای مسلح ایران در دنیا بی‌نظیر است

توانمندی نیروهای مسلح ایران در دنیا بی‌نظیر است

فرمانده مرکز آموزش مهندسی نیروی زمینی ارتش در بروجرد گفت: توانمندی نیروهای مسلح ایران در دنیا بی‌نظیر است و همیشه آماده جانفشانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، امیر سرتیپ دوم عبدالعلی فریادی صبح امروز در دیدار کارکنان نیروهای مسلح با امام جمعه که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: دشمن بعد از شکست در جنگ تحمیلی، از هر راهی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کرده است از همین رو دست به فتنه، توطئه، جنگ نرم و جنگ ترکیبی زده است.

وی افزود: در جنگ ترکیبی، دشمن به دنبال گسترش یاس و ناامیدی در بین مردم به خصوص نسل جوان است تا بتواند آن‌ها را از حقایق دور کند از همین رو باید آگاهانه و هوشیارانه رفتار کرد و فریب تبلیغات دشمن را نخورد.

فرمانده مرکز آموزش مهندسی نیروی زمینی ارتش در بروجرد تصریح کرد: در جنگ ترکیبی، دشمن تلاش دارد تا با بهره‌گیری از ابزار رسانه و فضای رسانه‌ای بتواند آنچه را که در ذهن دارد، القاء نماید و از طرف دیگر می‌کوشد تا امنیت جامعه را خدشه‌دار کند اما با هوشیاری می‌توان همه توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.

 فریادی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران، گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران و خون شهدا، امروز نیروهای مسلح در سطح قدرت بالایی قرار دارند که در عملیات وعده صادق، نیروهای مسلح ایران درس خوبی به دشمنان دادند که بدانند امروز ایران بسیار قوی و مقتدر است.

وی عنوان کرد: نیروهای ارتشی از مردم هستند و همیشه گوش به فرمان امامین انقلاب در مسیر انقلاب و شهدا حرکت می‌کنند که طی این سال‌ها همیشه آماده خدمت و جانفشانی بودند و شهیدانی مانند شهید صیاد شیرازی در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا نمود.

فرمانده مرکز آموزش مهندسی نیروی زمینی ارتش در بروجرد بیان کرد: نیروهای ارتشی در کنار سایر نیروهای مسلح عملیات‌های بسیار زیادی را انجام دادند و باتوجه به رشادت و جانفشانی نیروهای مسلح، امروز لازم است نسل جوان با این رشادت‌ها آشنا شود.

فریادی یادآورشد: امروز جهادتبیین در راستای جانفشانی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس باید به خوبی برای نسل جوان صورت گیرد تا بتوانند در مسیر انقلاب و شهدا قدم بردارند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای ارتشی همیشه گوش به فرمان رهبری هستند و نه تنها در موضوعات نظامی بلکه در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله نیز به مردم خدمت کرده‌اند.

فرمانده مرکز آموزش مهندسی نیروی زمینی ارتش در بروجرد اظهار داشت: نیروهای مسلح با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و با استفاده توان جوانان این سرزمین توانستند در عرصه نظامی و موشکی بسیار موفق عمل نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از