حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/08 شمسی | 2024/09/29 میلادی
توسعه لرستان نیازمند مدیریت آب است
استاندار لرستان مطرح کرد:

توسعه لرستان نیازمند مدیریت آب است

استاندار لرستان گفت: مهم‌ترین مسئله‌ای که برای توسعه استان باید مدیریت شود آب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، ابوطالب شفقت امشب در جلسه شورای حفاظت آب که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: موضوعات مختلفی ازجمله وضعیت بارش، آب‌های زیر زمینی، چاه‌ها و... در این جلسه مطرح شد. 

وی افزود: متأسفانه بعضاً عدم همکاری‌هایی در زمینه گرفتن مجوز و نصب چاه وجود دارد که باید این موارد مدیریت و پیگیری شوند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه آب حیات جامعه است، تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله‌ای که برای توسعه استان باید مدیریت شود آب است اگر بتوانیم آب را تأمین کنیم سطح زیر کشت آبی را می‌توان افزایش داد و سطح برخورداری و برداشت مردم بالا می‌رود. 

وی بیان کرد: همه دستگاه‌های مرتبط با آب موظف‌اند مصرف آب کشاورزی را مدیریت کنند و جهاد کشاورزی باید در زمینه مدیریت و کاهش مصرف آب آموزش‌های لازم را ارائه دهد.

شفقت با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم کثیف صهیونیستی بعد از به شهادت رساندن مردم وقتی که دید نمی‌تواند در مقابل افکار عمومی مقاومت کند اکنون فرماندهان را به شهادت می‌رساند که قطعاً پاسخ کارهایشان را خواهند دید‌.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: حزب‌الله یک سازمان نظام‌مند و نظام یافته است و وابسته به افراد نیست، فرماندهان بسیاری در طول چند سال اخیر به شهادت رسیدند اما زایش قدرت و فرماندهی نتایج مطلوبی داده است و دسترسی به قله و سقوط رژیم صهیونیستی مرحله به مرحله انجام می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از