حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
استاندار لرستان مطرح کرد:

تکمیل گاوداری دلفان نیازمند ۴۰ میلیارد تومان اعتبار

تکمیل گاوداری دلفان نیازمند ۴۰ میلیارد تومان اعتبار

استاندار لرستان گفت: گاوداری شهرستان دلفان برای تکمیل نیازمند ۴۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، فرهاد زیویار صبح امروز در مراسم افتتاح گاوداری شهرستان دلفان اظهارداشت: گاوداری دلفان در یک منطقه کم‌برخوردار احداث شده است که فاز نخست آن امروز به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۲ هزار راس دام در دامداری دلفان وجود دارد افزود: واحدهای تولیدی استان اعم از دامپروری، شیر پگاه و شیرخشک ۵۰ درصد ظرفیت دارند.

استاندار لرستان عنوان کرد: اقداماتی از قبیل بازدید، بهره‌برداری و جهاد تبیین که از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در لرستان انجام گرفت، برای کارهایی است که انجام شده است به نحوی که دولت با ارائه کارنامه خود در جامعه به دنبال ایجاد نشاط و امید است، اما وجه دوم این سفر که به صورت عام در دستور کار قرار داده شده و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آن را دنبال کرده و خواهند کرد بحث انتقال وضعیت فعلی و طرح توسعه بخش‌هایی است که در ذیل این وزارتخانه قرار دارند.

وی بیان کرد: اصلی‌ترین بخش ماموریت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان لرستان علاوه بر آئین افتتاح‌ها، طرح توسعه بخش‌های زیرمجموعه وزارتخانه است.

زیویار گفت: برای تکمیل واحد دامپروری دلفان ۴۰ میلیارد تومان از محل بانک پاسارگارد تقاضا شده است که ۲۰ میلیارد تومان از محل رونق تولید برای مجموعه در نظر گرفته شده است و ۱۵۰ میلیارد تومان هم برای طرح‌های پیشرو از محل وزارت جهاد کشاورزی در دستور کار قرار داده شده است که پیگیری می‌کنیم.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از