حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

تیم‌های درمانی به مناطق محروم اعزام می‌شوند

تیم‌های درمانی به مناطق محروم اعزام می‌شوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد: تیم‌های درمانی به مناسبت دهه‌فجر به مناطق محروم شهرستان بروجرد اعزام می‌شوند.

احمد حسنوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به برنامه‌های دهه‌فجر در بروجرد، اظهارداشت: همزمان با ایام دهه‌فجر بیش از ۷۰ برنامه مختلف ورزشی، فرهنگی و اجتماعی توسط پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های این ایام، اعزام تیم‌های بهداشتی درمانی به مناطق محروم است که توسط بسیج پزشکی صورت می‌گیرد و قرار است چند تیم با اعزام به مناطق محروم خدماتی را به ساکنان این مناطق ارائه دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: گردهمایی نسل سلیمانی، برپایی ایستگاه مشاوره حقوقی و مذهبی، برگزاری نشست بصیرتی، همایش حامیان ولایت، پویش اهدای خون، مراسم آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، مسابقه کتابخوانی با موضوع گام دوم انقلاب نیز در این ایام برگزار خواهد شد.

حسنوند عنوان کرد: باتوجه به اینکه کمتر از یک ماه تا برگزاری انتخابات باقی مانده است، از همین رو جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌ها همزمان با دهه‌فجر برگزار خواهد شد که این افراد برای نخستین‌بار با حضور در انتخابات می‌توانند در سرنوشت کشور سهیم باشند.

وی گفت: از دیگر برنامه‌هایی که در این ایام برگزار می‌شود، برگزاری یادواره‌های شهداست که این برنامه فرهنگی نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و باید به خوبی جانفشانی شهدا را برای نسل جوان در برگزاری این یادواره‌ها، عنوان نمود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد دهه‌فجر را نقطه عطف تاریخ انقلاب برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران سرآغاز تحول بزرگ در کشور و زمینه‌ساز پیشرفت شد که امروز می‌بینیم به برکت پیروزی انقلاب، ایران در عرصه‌های مختلف توانسته است بدرخشد.

حسنوند عنوان کرد: باید در این ایام تلاش کرد تا دستاوردها و پیشرفت‌های کشور را برای نسل جوان نشان داد و آن‌ها را بازگو کرد تا نسل جوان هم به عنوان آینده‌سازان این کشور بتوانند با تلاش و پشتکار برای سربلندی ایران گام بردارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از