حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/18 شمسی | 2024/10/09 میلادی
۲۰۰ نفر در جشنواره فَردُخت لرستان ثبت‌نام کردند
معاون هماهنگ‌کننده سپاه لرستان:

۲۰۰ نفر در جشنواره فَردُخت لرستان ثبت‌نام کردند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر در جشنواره فَردُخت ثبت‌نام کرده‌اند و مهلت ثبت نام تا پایان مهرماه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، محمد محمودوند ظهر امروز در نشست خبری با موضوع اولین جشنواره استانی و پنجمین جشنواره ملی فَردُخت که در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به سبک زندگی اسلامی تأکید دارند چون دشمن درصدد است سبک زندگی غربی را در جامعه اسلامی ترویج دهد که باید با برنامه با کانون‌های ضد معنویت و ضد اخلاق مبارزه شود.

وی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب ریشه قرآنی دارد، افزود: در این جشنواره در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در موضوع عفاف و حجاب ذیل ترویج سبک زندگی اسلامی گام بر می‌داریم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه پنجمین جشنواره در سطح کشوری در کاشان انجام خواهد شد، عنوان کرد: از تیرماه دبیرخانه اولین جشنواره فعال شد، در گام اول تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر در حوزه‌های مختلف ثبت نام کردند و مهلت ثبت نام تا پایان مهرماه است.

وی بیان کرد: کشف استعداد‌ها، برجسته‌سازی خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها، برداشتن گام اقتصادی، اثرگذاری فرهنگ غنی لرستان، ترویج و گسترش زیست عفیفانه، حمایت از اشتغال و تولید ملی و توسعه هدفمند صنعت پوشاک از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

محمودوند گفت: تمام مراکز آموزش دانشگاهی، سازمان فنی و حرفه‌ای، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و برندها و تولیدی‌ها مخاطبان این جشنواره هستند.

وی تصریح کرد: جشنواره در سه بخش طراحی، دوخت و پژوهش برگزار می‌شود و ویژندها و تولیدی‌ها، آزاد، دانشجویی و دانش‌آموزی سطوح این جشنواره است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: در این جشنواره به دنبال خلاقیت و نوآوری، زیباسازی متناسب با نیاز استان و رشد شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی استان هستیم.

وی اظهار داشت: انتظار داریم شرکت کنندگان در آثار خود به محورهای فناوری، تکنولوژی، هوش مصنوعی، بهداشت، اقتصاد و هویت و تمدن‌سازی توجه کنند و تولیدات آنها پیوست فرهنگی داشته باشد.

محمودوند افزود: اگر به دنبال تمدن نوین اسلامی هستیم باید حجاب ایرانی اسلامی داشته باشیم که این موضوع را باید از جشنواره‌ها خارج کرد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از