حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه بروجرد:

جبهه مقاومت پاسخ سختی به رژیم کودک‌کش می‌هد

جبهه مقاومت پاسخ سختی به رژیم کودک‌کش می‌هد

امام جمعه بروجرد گفت: جبهه مقاومت پاسخ سخت و دندان‌شکنی به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست می‌دهد‌.

به گزارش سفیرافلاک، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در اجتماع مردم بروجرد که در میدان غزه برگزار شد اظهارداشت: جبهه مقاومت دارای قدرت و سلاح‌های پیشرفته است که با توجه به این جنایت‌ها، باید هرچه سریعتر پاسخ دندان‌شکنی به آنها داده شود تا این رژیم نابود گردد.

وی افزود: باید آتشی بر سر رژیم صهیونیستی ریخته شود و به سزای اعمالشان برسند.

وی با اشاره به اجتماع عظیم ملت‌ها در پی لین جنایت، افزود: امروز ملت‌ها احساس مسئولیت می‌کنند و با حضور نشان می‌دهند که همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین و غزه هستند و باید با اتحاد تلاش کرد تا این خبیث‌های کثیف رژیم کودک‌کش اسرائیل باقی نمانند و از بین بروند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: همه ما برای مردم مظلوم فلسطین جان می دهیم و آماده جانفشانی هستیم چرا که این روزها ملت‌های زیادی ناراحت هستند و هرچه زودتر سران جبهه مقاومت جواب دندان‌شکن بدهند.

در ادامه مسلم مرادی فرماندار بروجرد گفت: شهادت کودکان مظلوم فلسطین، قلب جهان را به درد آورده است و جنایات‌هایی که این غده سرطانی انجام دادند، قلبها را جریحه‌دار و پُر از نفرت علیه این ناجوانمردان روزگار و این صهیونیست کرده است.

وی افزود: دلیل جنایت‌های رژیم صهیونیستی، شکستی است که در عملیات طوفان الاقصی از جبهه مقاومت خوردند، طوفانی که به گفته رهبری آنچنان شکستی بود که قابل ترمیم نیست و این شکست سبب شد تا نوزادان و کودکان را به خاک و خون بکشند و دست به بمباران بیمارستان‌ها بزنند.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: این عملیات ثابت کرد آواره شدن یک ملت بعد از ۷۵ سال به فراموشی نخواهد نرفت و طوفان الاقصی، امید و اعتماد را در بین ملت فلسطین زنده کرد و این رژیم قابل شکست است.

مرادی بیان کرد: امروز امید فلسطین و غزه به ملتهاست، مردمی که در پی این جنایت‌ها قیام کرده و با مُشت‌های گره‌زده، خشم و انزجار را علیه اسرائیل فریاد می‌زنند و با اتحاد ملت‌ها، نابودی رژیم کودک‌کش اسرائیل را خواهیم دید.

وی خاطرنشان کرد: این رژیم منحوس صهیونیستی سال قبل جنگ ترکیبی را علیه ما تدارک دید ولی توطئه آنان با شکست همراه شدند و امروز با حمایت جمهوری اسلامی ایران، جبهه مقاومت اسلامی شکل گرفته و ریشه این جنایت‌ها را در منطقه از بین خواهد برد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از