حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار الیگودرز مطرح کرد:

جزئیات غرق‌شدن پدر و پسر در سدخان‌آباد الیگودرز

جزئیات غرق‌شدن پدر و پسر در سدخان‌آباد الیگودرز

فرماندار الیگودرز گفت: پدر و پسر ازنایی عصر امروز در سد خان‌آباد الیگودرز غرق شدند.

ایمان خسروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سفیرافلاک اظهارداشت: متاسفانه عصر امروز پدر و پسر ازنایی در سد خان‌آباد الیگودرز غرق شدند و جان خود را از دست دادند.

وی افزود: ماجرا از این قرار بوده که توپ یک پسر ۹ ساله به داخل آب می‌رود و پسر برای بیرون آوردن توپ وارد آب سد می‌شود که غرق می‌شود، پدر خانواده نیز برای نجات جان پسرش وارد آب می‌شود که متاسفانه او نیز غرق می‌شود، در پی این حادثه دو پسر دیگر این خانواده که بین ۹ تا ۱۰ سال سن دارند، یکی پس از دیگری وارد آب می‌شوند تا نفرات قبلی را نجات دهند که این دو نیز غرق می‌شوند.

فرماندار الیگودرز با بیان اینکه پدر ۵۳ ساله این خانواده پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد گفت: پس از اطلاع از رخ دادن این حادثه سریعا نیروهای امدادی هلال‌احمر و غواصان با بالگرد اعزام و وارد عمل شدند که توانستند دو پسر ۹ تا ۱۰ ساله را نجات دهند اما تلاش‌ها برای پیدا شدن پسر ۹ ساله‌ای که برای توپ وارد آب شده بود بی‌نتیجه ماند و جستجوها به فردا صبح موکول شد.

وی بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تفریح به مردم توصیه می‌شود از شنا کردن در سدها و آب‌های ناایمن جداً خودداری کنند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از