حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/08 شمسی | 2024/04/27 میلادی
فرمانده مرزبانی کشور:

جهادتبیین، توطئه دشمن در جنگ‌ترکیبی را خنثی می‌کند

جهادتبیین، توطئه دشمن در جنگ‌ترکیبی را خنثی می‌کند

فرمانده مرزبانی کشور گفت: جهادتبیین، توطئه دشمن در جنگ‌ ترکیبی را خنثی و آن‌ها را مایوس خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» سردار احمدعلی گودرزی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه بروجرد، اظهارداشت: ماه مبارک رمضان ثمرات و برکات بسیار زیادی به همراه دارد به طوری در شب‌های قدر و مناسبت‌های مذهبی شاهد کاهش جرائم هستیم.

وی افزود: حضور پرشور ملت ایران در مراسمات مذهبی سبب می‌شود تا دشمن در رسیدن به اهدافی که در سر دارد، ناامید گردد لذا باید تلاش کنیم تا این مراسم مانند شب قدر که در پیش داریم، با حضور گسترده مردم برگزار گردد.

فرمانده مرزبانی کشور تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان اسلام با توکل به خدا و صبری که داشتند توانستند به پیروزی برسند از همین رو تاسی از قرآن و اهل‌بیت(ع) می‌تواند سبب پیروزی در همه عرصه‌ها شود.

گودرزی با اشاره به اینکه زدودن امید از اهداف دشمن در جنگ ترکیبی است، عنوان کرد: دشمن در این جنگ به دنبال این است که ولایتمداری ملت ایران را خدشه‌دار کند و در این جنگ که زمان و مکان مشخصی ندارد تلاش می‌کنند تا بنیان خانواده را سست کنند.

وی با اشاره به اینکه پایه و اساس خانواده‌های اسلامی بسیار محکم و استوار است، گفت: دشمنان با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات مسموم به دنبال این هستند تا استحکام بنیان خانواده را از بین ببرند از همین رو دسترسی بی‌حد و اندازه به گوشی‌های هوشمند سبب می‌شود تا دشمن از این فرصت برای کمرنگ کردن اعتقادات جوانان و از بین بردن بنیان خانواده استفاده کند.

فرمانده مرزبانی کشور یادآورشد: دشمن در جنگ شناختی تلاش دارد تا هر چیزی را وارونه نشان دهد و با دادن اطلاعات غلط به مخاطب بتواند تاثیرگذاری خود را بر ذهن و افکار افراد داشته باشد لذا باید مراقب بود تا دشمن در این عرصه شکست بخورد.

گودرزی هدف دشمن را در این جنگ، دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب برشمرد و افزود: برای مقابله با این اقدام دشمن باید جهادتبیین را در دستور کار قرار داد و با بیان دستاوردها و ایجاد امید در بین مردم، توطئه دشمن را خنثی کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن از نیروهای مسلح ایران می‌ترسد، بیان کرد: نیروهای مسلح ایران علاوه بر اینکه به بالاترین توان دفاعی مجهز هستند، به سلاح ایمان و تقوا مجهز شده که در راه دفاع از اسلام و ارزش‌ها آماده جانفشانی هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از