حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان مطرح کرد:

جهادتبیین، خنثی کننده جنگ ترکیبی دشمن

جهادتبیین، خنثی کننده جنگ ترکیبی دشمن

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان با بیان اینکه جهادتبیین، خنثی کننده جنگ ترکیبی دشمن بود، گفت: بهترین ابزاری که توانست اذهان را به سمت حقایق سوق دهد، شناخت مردم نسبت به حقایق بود و بصیرت نقش بسیار مهمی داشت.

حجت‌الاسلام علی درویشی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به جنگ ترکیبی سال گذشته، اظهارداشت: در جنگ ترکیبی سال گذشته دشمن به دنبال تحمیل اراده خود بر مردم بود و ابزار این تحمیل، اطلاعات اشتباه، آگاهی دادن نادرست و غلط، تحلیل‌های غیرواقعی و تحریف‌ بود و سعی می‌کرد تا هرآنچه رخ داده است را وارونه جلوه دهد.

وی افزود: پیاده نظام دشمن در جنگ ترکیبی سال گذشته شبکه‌های فضای مجازی بود که غرب برای به هم ریختن افکار عمومی مردم، با صرف هزینه‌های کلان چنین اقداماتی را انجام داد که شبکه‌های معاند همه تلاش خود را به کار گرفتند تا بتوانند در این توطئه اهداف خود را پیاده کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان با اشاره به پمپاژ خبرهای نادرست از سوی دشمن، تصریح کرد: پایه اصلی جنگ ترکیبی این بود که دشمن اخبار نادرست را منتشر می‌کرد و برای اینکه افکار را منحرف و افکار مردم را همراه افکار خود نماید، چنین سیاستی را اجرا کرد و میدان‌دار اصلی جنگ ترکیبی سال قبل، فضای مجازی بود که بمباران خبرهای نادرست از سوی شبکه‌های معاند انجام می‌شد.

حجت‌الاسلام درویشی با اشاره به نقش جهاد تبیین در خنثی‌سازی توطئه دشمن، بیان کرد: رهبری بر جهادتبیین تاکید بسیار زیادی داشتند و فرمودند که اجازه ندهید دشمن خلاف واقعیت را جلوه دهد، لذا دشمن همه توان خود را به کار گرفت تا مردم را از ارزش‌ها و استقلال منحرف نماید.

وی بیان کرد: اگر در جامعه‌ای افکار مردم از واقعیت دور شود، زمینه برای اجرای توطئه دشمن فراهم می‌شود، از همین رو رهبری فرمودند که جهادتبیین مد نظر باشد و کسانی که توانستند در لبیک به ندای رهبر به میدان آمدند و در عرصه جهادتبیین تلاش نمودند و بهترین ابزاری که توانست ذهن مردم را از دشمن بگیرد و به سمت حقایق سوق دهد، شناخت مردم نسبت به حقایق بود و بصیرت در این زمینه نقش بسیار مهمی داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان با بیان اینکه دشمن سال گذشته با شعار« زن، زندگی، آزادی» دست به توطئه و فتنه زد، یادآورشد: در فتنه سال قبل، نقاب از چهره دشمن برداشته شد و مردم به خوبی متوجه شدند که دشمن چه توطئه پلیدی را در سر دارد که در این راستا، نقش جهادگران تبیین بسیار حائز اهمیت بودکه به موقع تبیین نمودند.

حجت‌الاسلام درویشی تصریح کرد: دشمن در شعار خود زن را قرار داد در حالی که امروز در دنیای غرب، زن را به بردگی می‌برند، کلمه زندگی را در این شعار قرار داد در صورتی که ارزشی برای زندگی قائل نیستند و اگر به دنبال زندگی بودند این روزها نسبت به جنایات غزه بی‌تفاوت نبودند، شعار آزادی را سردادند در حالی که همین دشمنان بودند که چادر از سر زن مسلمان کشیدند و اینها همه نشان‌دهنده حیله پلید دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: امروز بصیرت، آگاهی، اطلاع از نیت‌ها و روش‌های دشمن در تعیین سرنوشت‌ها بسیار مهم است و اگر در این زمینه آگاهی‌ها کم شود،  دشمن در مواقعی دست به فتنه و نیرنگ می‌زند  لذا حرکت در مسیر ولایت‌فقیه  در خنثی کردن فتنه‌های دشمن نقش مهمی دارد و امروز محور و پایه حرکت جوامع، آگاهی مردم است.

انتهای خبر/  

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از