حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

جهاد تبیین در انتخاب اصلح نقش مهمی دارد

جهاد تبیین در انتخاب اصلح نقش مهمی دارد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: جهاد تبیین در انتخابات پرشور و انتخاب اصلح نقش مهمی دارد و جهادگران در این زمینه فعالیت دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» سردار نعمت‌الله باقری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در راستای جهاد تبیین و بحث روشنگری در ورود به انتخابات، ما میزبان جهادیان بودیم که در سطح استان در حوزه‌های مختلف جهادگرانه تلاش می‌کنند.

وی افزود: در حوزه آبرسانی در قالب تفاهم‌نامه با شرکت آبفای استان، این پروژه بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، همچنین در حوزه ساخت خانه محرومان ساخت یک‌هزار و ۵۰۰ منزل مسکونی انجام شده که از این تعداد  ۲۸۰ واحد باقی‌مانده که تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: در حوزه آبخیز تا جالیز اقداماتی صورت گرفته، آسفالت اماکن روستایی، جاده بین مزاع، حوزه‌های مقاومت برنامه‌هایی اجرا شده که در مجموع بیش از ۴۰ کیلومتر آسفالت صورت گرفته است.

سردار باقری با اشاره به جهاد تبیین، بیان کرد: امروز بازهم جهاد است اما از جنس متفاوت و آمدن پای صندوق‌های رای و افزایش مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح در حوزه ریاست‌جمهوری که بتوانیم با وجود رئیس‌جمهور جهادی مانند شهید رئیسی به پشتوانه چنین رئیس‌جمهوری که ما انتخاب می‌کنیم، بتوانیم به کارهای جهادی سرعت دهیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از