حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

جوانان و نخبه‌ها به دستاوردهای بزرگ علمی رسیده‌اند

جوانان و نخبه‌ها به دستاوردهای بزرگ علمی رسیده‌اند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: جوانان و نخبه‌های ما به دستاوردهای بزرگ علمی رسیدند لذا تلاش برای نسل امروز این باشد که دستاوردها را به آنها نشان دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، سردار نعمت‌الله باقری در دیدار با جمعی از فرهنگیان لرستان اظهارداشت: انقلاب اسلامی همیشه مورد هجوم توطئه‌های بسیاری قرار گرفته است و دشمن برای اغفال نوجوانان و جوانان شگردهای متفاوتی را اجرا نموده که این از خاصیت‌های جنگ نرم می‌باشد و ما باید با هوشیاری توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه جوانان و نخبه‌های ما به دستاوردهای بزرگ علمی رسیده‌اند، افزود: تلاش ما برای نوجوانان و جوانان نسل امروز باید این باشد که در اردوی راهیان‌پیشرفت، دستاورد مهم را به نسل جوان نمایش دهیم و این فرهنگ را برای آنها رونمایی کنیم.

فرمانده سپاه استان لرستان با اشاره به اینکه ترویج روحیه بسیجی در بین معلمان و فرهنگیان مهم است، گفت: مهم‌تر از آن ارزش‌گذاری است که این روحیه بر جا می‌گذارد چون نمود آن در آینده جوانان و در دانشگاه مورد توجه قرار می‌گیرد.

سردار باقری به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان‌نور و راهیان‌پیشرفت اشاره و عنوان کرد: با تعامل سپاه، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها این اردوها باید به بهترین نحو برگزار شود.

در ادامه رضا عزتی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: روحیه بسیجی در دستگاه تعلیم و تربیت استان حاکم است و امروز اعلام آمادگی می‌کنیم که آموزش و پرورش استان لرستان که به حق خود را با افتخار جزیی از بسیج می‌داند، همچون گذشته در مسیر پیشبرد اهداف عالیه نظام و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) آماده همکاری و تعامل همه جانبه با سپاه استان هستیم.

وی با ارائه گزارش از عملکرد جهادی آموزش و پرورش استان به موفقیت‌های این دستگاه اشاره کرد و گفت: رشد ۶ پله استان در میانگین معدل امتحانات نهایی، کسب مقام‌های کشوری متعدد در حوزه پرورشی و فرهنگی و تربیت بدنی، رتبه‌های برتر کنکور، پروژه مهر و دیگر شاخص‌ها از جمله این موفقیت‌ها در آموزش و پرورش استان بوده است.

وی به میزبانی مدارس از شهدای گمنام در مدارس هم اشاره کرد و اظهارداشت: دانش‌آموزان با بصیرت در این مراسم صحنه‌های ماندگاری رقم زدند و بار دیگر نشان دادند که در مسیر اسلام، انقلاب و ولایت پیش‌قدم هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از