حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون راهداری لرستان:

حذف ۲۲ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی لرستان

حذف ۲۲ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی لرستان

معاون راهداری لرستان به وجود ۲۲ نقطه حادثه خیز در لرستان اشاره کرد و گفت: ۱۱ نقطه حادثه خیز در لرستان حذف و کار اصلاح ۱۱ نقطه دیگر تا پایان شهریور ماه امسال انجام می‌شود.

حکیم بشارتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» یکی از اولویت‌های کاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان را حذف نقاط حادثه‌خیز استان دانست و اظهارداشت: در این راستا حذف ۲۲ نقطه حادثه‌خیز لرستان در دستور کار قرار گرفت که تاکنون اصلاح ۱۱ نقطه انجام گرفته است.

وی افزود: کار اصلاح ۱۱ نقطه حادثه‌خیز دیگر در استان باقی مانده است که بناست تا پایان شهریور ماه امسال این نقاط نیز اصلاح شوند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان عنوان کرد: اقدامات اولیه لازم برای حذف ۱۱ نقطه مذکور انجام شده است به‌طوری که کار حذف برخی نقاط آغاز و پروژه آنها شروع شده و قراردادهای لازم بسته شده است.

وی بیان کرد: حذف نقطه حادثه‌خیز محور طول‌کش بابازید به سمت رومشکان، چشمه محور خرم‌آباد - بیرانشهر، دره چپی بروجرد، ایمان‌آباد محور سپیددشت - خرم‌آباد و تجره از جمله نقاطی است که قرارداد آنها بسته شده و کارهای آنها در حال پیگیری است.

بشارتی خط‌کشی راه‌ها، ایجاد نیوجرسی، گاردریل، ایمن‌سازی محورها، لکه‌گیری روکش آسفالت، تعمیر راه‌های آسیب دیده از سیل را از دیگر اقدامات اداره کل راهداری برشمرد و گفت: برای خرید ۲۵ دستگاه ماشین آلات راهداری قرارداد بسته شده است تا از خارج از کشور وارد شوند که در این راستا مدیرکل راهداری لرستان پیگیر اعتبار است تا این ماشین‌آلات خریداری و به توجه به نیاز شهرستان‌ها تقسیم شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از