حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
رئیس دانشگاه لرستان:

حضور مردم در صحنه‌ها برگرفته از بصیرت است

حضور مردم در صحنه‌ها برگرفته از بصیرت است

رئیس دانشگاه لرستان گفت: حضور مردم ایران در همه صحنه‌ها برگرفته از بصیرت و آگاهی است که توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

علی نظری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: مبارزه حق و باطل همیشه بوده است و قطعاً حق همیشه پیروز است، در جهان پیرامون هم این را می‌بینیم که باطل همیشه باطل است و برای اینکه ایده باطل خود را نشان دهد، اقدام به درهم آمیختن حق و باطل می‌کند که در این زمینه گاهی لباس حق برخود می‌پوشاند تا خود را پنهان کند و بتواند عده‌ای را فریب دهد.

وی افزود: نمونه این اقدام دشمنان را در جنگ ترکیبی سال گذشته که علیه ملت ایران به راه انداختند، مشاهده کردیم که طی چند وقت روایت‌های متعددی می‌کردند در حالی که اساساً این روایت‌ها وجود نداشت و یا سعی داشتند تا هر چیز را به گونه‌ای دیگر نشان دهند و در واقع برای بی‌آرمانی خود روایت می‌کردند.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: دشمنان در جنگ ترکیبی راست و دروغ را با هم آمیخته و دست به پروژه کشته‌سازی زدند و می‌خواستند تا بر ذهن و قلب مردم ایران چیره شوند که متاسفانه عده‌ای که بصیرت نداشتند فریب این روایت‌های دروغ را خوردند اما در نهایت آنچه را شاهد بودیم، پیروزی حق و روایت‌های درست بود که ملت با‌بصیرت ایران به صحنه آمدند و نقشه شوم دشمن را خنثی نمودند.

نظری با بیان اینکه ذات دشمن، بیان روایت‌های غلط است، گفت: امروز در نقطه‌ای دیگر باز هم شاهد روایت‌های غلط دشمن هستیم به گونه‌ای که در فلسطین و غزه مقاوم و مقتدر می‌خواهند روایت‌های خود را پیاده کنند در حالی که دست به کودک‌کشی زده و این کار را دفاع می‌نامند، بیمارستان را بمباران می‌کنند و آن را به حماس نسبت می‌دهند.

وی بیان کرد: امروز رژیم صهیونیستی سخنگوی روایت‌های دروغ شده است اما آنچه ماندگار خواهد شد این است که حق می‌ماند و گنبدهای آهنین شکوهی ناپایدار و جعلی است و اگرچه کودکان و انسان‌های بی‌گناه زیادی به شهادت می‌رسند اما خون آنها درخت سبز مقاومت را می‌رویاند و سبب اقتدار و عظمت این جبهه حق می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از