حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش لرستان:

حفاظت از ارزش‌های انقلاب، هدف امورتربیتی است

حفاظت از ارزش‌های انقلاب، هدف امورتربیتی است

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش لرستان گفت: حفاظت از ارزش‌های انقلاب در مدارس و آشنایی با ارزش‌های انقلاب، هدف امورتربیتی است.

فرشاد بازگیر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به هفته امور تربیتی اظهارداشت: نهاد امور تربیتی در سال ۵۹ با هدف حفاظت از ارزش‌های انقلاب در مدارس و همچنین گسترش ارزش‌های انقلاب تاسیس شد که هر ساله از هشتم تا ۱۴ اسفند به عنوان هفته امور تربیتی برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

وی افزود: مسائل اعتقادی، اخلاقی و تربیتی از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد است که در دستور کار قرار دارد و تلاش می‌کند تا دانش‌آموزان را بر مبنای تعالیم قرآنی و اخلاقی در جامعه هدایت نماید.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: دانش‌آموران، آینده‌سازان و سرمایه‌های اجتماعی جامعه محسوب می‌شوند که باید زمینه را برای رشد و شکوفایی استعدادهای آنان فراهم کرد تا بتوانند برای سربلندی کشور تلاش کنند.

بازگیر عنوان کرد: باید تلاش کرد تا دانش‌آموزان و نسل جدید را با ارزش‌های اسلامی بیشتر آشنا کرد تا بتواند در همین مسیر ترسیم شده حرکت کنند و حافظ دستاوردهای نظام و انقلاب باشند.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ عنوان برنامه همزمان با هفته امور تربتی در استان برگزار می‌شود، گفت: برگزاری دوره توانمندسازی دبیران، نشست صمیمی با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری آئین تقدیر از ۳۱۳ معاون پرورشی و مربیان امور تربیتی، دیدار با امامان جمعه شهرستان‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از