حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه لرستان:

حماسه واقعی را با انتخاب اصلح رقم بزنیم

حماسه واقعی را با انتخاب اصلح رقم بزنیم

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: در انتخابات باید با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح وارد میدان شویم تا حماسه واقعی را در لرستان رقم بزنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سردار نعمت‌الله باقری عصر امروز در‌ همایش بزرگ جهادگران بسیجی «جهاد تبیین» گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهیدجمهور و شهدای خدمت که در دهکده مقاومت خرم‌آباد برگزار شد، اظهارداشت: جهادگران لرستانی خدمات بزرگی را به مردم این استان ارائه کردند، این خدمات هنوز در مقابل مشکلات و نیازمندی‌های مردم استان خیلی نِمود ندارد و نیاز است یک تلاش مضاعف در جهت رفع مشکلات استان صورت بگیرد.

وی افزود: در حوزه‌های مختلف با اولویت جهاد آبرسانی در طرح امام حسن(ع) امروز استان لرستان از لحاظ فیزیکی ۷۱ درصد و از نظر ارائه صورت وضعیت ۸۱ پیشرفت داشته که ظرف ۶ ماهه گذشته پیشرفت از ۴۱ به ۷۱ درصد رسیده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: در زمینه احداث مسکن محرومان از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۳ برای هزار و ۵۰۰ واحد با مجموعه کمیته امداد قرارداد بسته شده است و ۲۸۰ واحد باقی مانده آن‌ها به صورت ویژه دنبال می‌شود که هرچه سریع‌تر به اتمام برسند.

وی بیان کرد: پایان کار نیروگاه‌های خورشیدی در این استان اسفند سال گذشته بود و ۲۰۰ نیروگاه خورشیدی وارد عرصه تولید برق شدند همچنین ۳۲ کیلومتر کانال در طرح آبخیز تا جالیز احداث شده است.

سردار باقری گفت: امروز کار جهادی که باید در دستور کار گروه‌های جهادی قرار بگیرد حماسه انتخابات است، در انتخابات باید با همه ظرفیت همانند گذشته با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح وارد میدان شویم تا حماسه واقعی را در لرستان رقم بزنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از