حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیر بنیاد امین آراسته در لرستان خبر داد:

حمایت از دانش‌آموزان کم‌برخوردار و بااستعداد لرستانی

حمایت از دانش‌آموزان کم‌برخوردار و بااستعداد لرستانی

مدیر بنیاد امین آراسته در لرستان گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان بااستعداد و کم‌برخوردار لرستان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

شهاب الوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: بنیاد امین آراسته به همت زنده یاد حسین امین و پروین آراسته در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در راستای حمایت و توانمندسازی دانش‌آموزان و دانشجویان مستعد کم برخوردار آغاز کرد، پیش از این نیز فعالیت نیکوکارانه این موسسه در حیطه مدرسه‌سازی، فعالیت‌های عمرانی و کمک به زیرساخت‌های آموزشی و دانشگاهی کشور بوده است.

مدیر بنیاد امین آراسته در لرستان عنوان کرد: بنیاد امین آراسته در ابتدای امر به منظور  جذب استعدادها به کمک کادر متخصص به ارزیابی و پایش متقاضیان بورسیه امین می‌پردازد تا بر مبنای آن نسبت به پذیرش بورسیه، مسیر شغلی و آموزش‌های مورد نیاز آنها مشاوره و تصمیم گیری کند.

وی در رابطه با شرایط پذیرش بورسیه دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند حمایت عنوان کرد: دانش‌آموزان باید دارای معدل بالای ۱۷، محصل مقطع متوسه دوم و دارای انگیزه تحصیلی باشند؛ دانشجویان نیز باید دارای معدل بالای ۱۷، دانشجوی دانشگاه سراسری (روزانه و شبانه) و حداقل دو ترم تا پایان تحصیل آنها باقی مانده باشد.

الوند در رابطه با حمایت‌های این بنیاد نیز گفت: به دانش‌آموزان و دانشجویان پذیرش شده حمایت‌هایی از قبیل کمک هزینه تحصیلی ماهانه، کمک هزینه مناسبتی، اهداء وسایل کمک آموزشی (لپ‌تاپ و گوشی هوشمند) و تسهیلاتی جهت انجام پروژه‌های پژوهشی و تحصیلی ارائه می‌شود.

وی یکی دیگر از حمایت های بنیاد امین آراسته را  ارائه خدمات درمانی و مشاوره دانست و بیان کرد: در راستای توانمندسازی نیز دوره‌های مهارت‌های نرم شامل مهارت‌های فردی و اجتماعی، طرح رویش و بوت کمپ‌های تخصصی، تور بازدید از کسب و کارها، کارورزی، کارآموزشی و اشتغال پایدار انجام می‌گیرد.

مدیر بنیاد امین آراسته در لرستان گفت: متقاضیان جهت کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به دفتر نمایندگی بنیاد آراسته  واقع در خرم‌آباد، بین پل دارایی‌زاده و چهار راه فرهنگ، کوچه شهید بیرانوند مراجعه و یا با شماره تلفن های ۰۹۲۲۷۵۵۰۹۳۲ و ۰۶۶۳۳۳۳۷۳۸۱ تماس بگیرند.

 

 

 

 

حمایت از دانش‌آموزان کم‌برخوردار و بااستعداد لرستانی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از