حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/08 شمسی | 2024/08/29 میلادی
فرماندار بروجرد:

خبرنگاران جهادگران عرصه جهاد تبیین هستند

خبرنگاران جهادگران عرصه جهاد تبیین هستند

فرماندار بروجرد گفت: خبرنگاران جهادگران عرصه جهاد تبیین هستند و می‌توانند پیشرفت‌ها و دستاوردها را به خوبی بیان کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» مسلم مرادی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید صارمی که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: زندگی شهدا دارای اسراری است و رازی بین شهید و خدا وجود دارد و به مرحله‌ای می‌رسند که ملکوتی می‌شوند.

وی افزود: بروجرد با چالش‌هایی همراه بود که بخشی از مشکلات حل شدند و برای ادامه مسیر باید خبرنگاران همکاری داشته باشند و مسائل و مشکلات را بیان کنند چرا که هر خبرنگار یک جهادگر تبیین است.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: چندین مدیر به دلیل ترک فعل، عزل شدند لذا خبرنگاران باید برای رفع موانع و مشکلات یاریگری نمایند و از چالش‌های بروجرد، اعتصابات بود که کاهش یافته است و اجازه داده نشد واحد تولیدی تعطیل شود و با پیگیری‌هایی که انجام شده است مشکل ۸۶ واحد تولیدی برطرف شد.

مرادی بیان کرد: هدف اصلی این است که مشکلات را برطرف کنیم و باید خبرنگاران امید را در بین مردم تزریق کنند و امیدآفرینی در بین مردم افزایش یابد.

وی گفت: ۳ هزار میلیارد تومان به واحدهای تولیدی بروجرد تزریق شد و نیاز است که یک جبهه واحد باشیم تا بتوانیم با رفع مشکلات به موفقیت برسیم.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید به سمت حرفه‌ای شدن حرکت کنند تا بتوانند اخبار را به بهترین شکل منعکس کنند و باید روحیه مطالبه‌گری که در چارچوب اخلاق باشد، حفظ شود.

مرادی بیان کرد: کشور ما در شرایط حساسی است و انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت و در این راستا نقش خبرنگاران بسیار پررنگ است و برای رضای خدا و برای حل مشکلات قلم بزنید.

وی یادآور شد: بروجرد دارای ظرفیت‌های زیادی است از جمله نخبگان، وجود واحدهای تولیدی و سایر ظرفیت‌ها که هر کدام در راستای پیشرفت بروجرد نقش مهمی دارند ولی متاسفانه چنددستگی کمر این شهرستان را شکسته و لازم است گفتمان وحدت ایجاد شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از