حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرازی از وصیت‌نامه شهید «قاسم مدهنی»؛

خوشبختی من در جهاد در راه خداست

خوشبختی من در جهاد در راه خداست

شهید «قاسم مدهنی» در وصیت‌نامه خود نوشته است: من از جهاد خود دو هدف دارم: یکی جهاد در اه خدا و پیروزی اسلام بر کفر و دیگری شهادت در راه خدا که هر کدام از این دو مورد که نصیب من شد خوشبختی خود را در آن می‌بینم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، در وصیت‌نامه شهید قاسم مدهنی‌ آمده است: من از جهاد خود دو هدف دارم: یکی جهاد در راه خدا و پیروزی اسلام بر کفر و دیگری شهادت در راه خدا که هر کدام از این دو مورد که نصیب من شد خوشبختی خود را در آن می‌بینم چون می‌دانم که جهاد دری از درهای بهشت است و اینکه کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مرده مپندارید همانا آنها زنده‌اند و در نزد خدا روزی می‌گیرند.

پروردگارا؛ از آن که مرا سعادت بخشیدی که در راهت قدم بردارم و برای تو، به جهد و تلاش دست زنم هزاران بار سپاست می‌گویم. ای دانای بخشنده تو مرا از لجن‌زار دنیا به بهشت ابدی که در نبرد حق علیه باطل است، هدایت کردی.

تو مرا توفیق آن دادی که خویشتن را درک کنم پی ببرم که برای چه مرا آفریده‌ای و آنگاه سعادتم بخشیدی که از میان راه‌های موجود در زندگیم ، شاهراه ایثار حسین‌گونه بودن را بپذیرم.

ای خدا سپاست می‌گویم از آنکه نور عشقت را در قلب سرد را با نور عشق فروزانت روشن گرداندی. قلب پر تلاطم مرا با یادت آرامش بخشیدی که به درستی (الا به ذکر الله تطمئن القلوب ).

ای خدای بزرگ اکنون بنده شرمسارت، تو را به خاطر آنچه خواستم و اجابت نمودی و آنچه نخواستم ولی به واسطه لطف و کرمت عطا فرمودی سپاست می‌گویم.

پرودگارا با قلبی سرشار از عشق به تو و با قلبی دردمند از عشق تو و با وجودی آکنده از ایمان به تو به درگاهت روی آورده‌ام و می‌دانم که ناامیدم نخواهی کرد.

پرودگارا تو را به جلال و عظمت و کرمت سوگند می‌دهم که لحظه‌ای این بنده حقیر و گناهکارت را به حال خود فرو مگذار، ز آن که بی لطف تو تباهم.

خدایا از تار و پود وجودم از تو می‌خواهم که سعادت شهادت در راهت را به من عطا کنی. بار خدایا مرا توفیق ده تا آنچه که در دل دارم بی‌ریا بر روی کاغذ بیاورم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از