حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرازی از وصیت‌نامه شهید یاری زاده؛

خونم را برای جاودانگی قرآن واسلام هدیه می‌کنم

خونم را برای جاودانگی قرآن واسلام هدیه می‌کنم

شهید «علی عباس یاری زاده» در وصیت‌نامه خود نوشته است: قطره‌ای خون ناقابلم را برای رضای تو هديه می‌كنم تا دين، قرآ‌ن، اسلام و جمهوری اسلامی به رهبری امام عزيز روح‌الله جاويدان باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، شهید علی عباس یاری‌زاده اول خرداد ۱۳۴۵ در خرم‌آباد متولد شد. بیست و هفتم بهمن ۱۳۶۴ به شهادت رسید.

 

وصیتنامه شهید:

 بسم الله الرحمن الرحيم

 لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظيم

 بار خدايا اكنون كه از صميم قلبم به سويت گام بر می‌دارم و همه اميدم به توست، توكل می‌كنم بر تو و آ‌تش تفنگم را بر صورت پليد كافر نشانه می‌روم. قطره‌ای خون ناقابلم را برای رضای تو هديه می‌كنم تا اينكه دين تو، قرآ‌ن و اسلام و جمهوری اسلامی به رهبری امام عزيز روح‌الله جاويدان باشد.

خدايا از تو می‌خواهم كه به همين زودی‌ها قدوم مبارک سربازان جندالله رزمندگان هميشه سرافراز را بر خاک معطر كربلا فرودآ‌وری. خدايا در اين هجوم احتمالی قهرمانان حق بر خصم كافر و غارتگر الطاف و بركات و صفوف مقربين و موكلين و فرشتگان درگاهت را به كمک اين تشنگان آ‌ب كوثر فرو فرستی و به يكباره راه كربلای معلا را از چنگال خصم كافر آزاد كن. اما شما غيورمردان و جوانان فداكار خطه خون از اجرو عجز آخرت غافل نشويد و كلام‌های پيامبرگونه امام عزيزمان كه نشات گرفته از حجت ابن الحسن العسگری صاحب‌الزمان می‌باشد آويزه گوشتان كنيد و لحظه‌های فداكاری در راه خدا را مردانه سر دهيد و دل از دنيا ببريد كه آ‌خرت كوله‌باری به رضای خدا می‌خواهد.

اما الان كه كاغذ سفيدی را سياه می‌كنم رضای خدا را می‌طلبم و از آ‌ينده خود اطلاعی ندارم. اما پدر و مادر، برادران و خواهران عزيزم، اقوام و خويشاوندان و دوستان در سوگ از دست دادن فرزندی، در سوگ فقدان برادری و در عزای از دست دادن دوستی گريه نكنيد و اشك‌هايتان را برای كربلا حرم سالار شهيدان، حرم مولای شيعيان علی‌ابن ابيطالب(ع) و قدس عزيز و ساير امامان و پيشوايان و شفاعت‌كنندگان آ‌خرت ما كه الان در چنگال كفر است بريزيد و افسوس بخوريد كه ما از آنها دوريم.

در آخر از خانواده عزيز و ساير آ‌شنايان استدعا دارم كه در سوگ از دست دادن اين هديه ناقابل شكيبا و صبور باشيد زيرا خدا با صبركنندگان است. ان الله مع الصابرين. خدايا در اين لحظه مرگ ملک‌الموت را چون دسته گلی خوشبو در نظر ما جلوگر ساز.

خدايا در اولين لحظه رفتن ما از دنيا مولايمان علی(ع) را بر بالين ما برسان، پروردگارا عذاب قبر را از سر همه ما بردار و در رحمت آخرت را بر روی همه ما بگشا، خدايا خدايا تا انقلاب مهدی حتی كنار مهدی خمينی را نگهدار، رزمندگان اسلام نصرت عطا بفرما. آمين يارب العالمين               

انتهای خبر/                 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از