حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/08/07 شمسی | 2024/10/28 میلادی
خون شهدا موجب اقتدار نظام و انقلاب می‌شود
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

خون شهدا موجب اقتدار نظام و انقلاب می‌شود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: خون شهدا موجب اقتدار نظام و انقلاب می‌شود و انتقام خون این شهیدان عزیز گرفته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سردار نعمت‌الله باقری ظهر امروز در مراسم تشییع شهید مهدی نقوی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دشمنان بدانند که نیروهای مسلح به عنوان یک یَد واحد در مقابل دشمنان متجاوز، در دفاع از امنیت مرم پای کار هستند و محکم ایستاده‌اند.

وی افزود: امروز شاهد حضور پرشور مردم برای تشییع پیکر پاک شهید نقوی بودیم، اما نیروهای مسلح انتقام خون این شهید و دیگر شهدای پدافند هوایی را خواهند گرفت و دشمن و حامیان رژیم‌صهیونیستی بدانند که پاسخی سخت به ان‌ها داده می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: همان‌گونه که خون سیدالشهدا (ع) باعث آبیاری درخت اسلام شد و امروز زنده ماندن اسلام به خاطر تقدیم خون امام حسین (ع) است، خون همین شهدای عزیز هم سبب می‌شود تا درخت انقلاب تنومندتر شود و مقتدرانه به راه خود ادامه دهد.

باقری بیان کرد: همه ما نیروهای مسلح و مردم، تا نابودی دشمن در صحنه حضور داریم و برای دفاع از ارزش‌ها و خاک مقدس کشور حاضر هستیم جان خود را تقدیم نمائیم.

انتهای خبر/

 

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از