حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار بروجرد:

دانشجویان با پژوهش برای حل مشکلات اقدام کنند

دانشجویان با پژوهش برای حل مشکلات اقدام کنند

فرماندار بروجرد گفت: دانشجویان با پژوهش و تحقیق برای حل مشکلات جامعه اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مسلم مرادی ظهر امروز در مراسم روز دانشجو که در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: دانشجویان باید مطالبات را در چارچوب درست از مسئولان درخواست نمایند و با کمک دانشجویان می‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

وی با اشاره به توطئه دشمن در انحراف افکار جوانان، افزود: سال‌هاست که دشمنان برای دور کردن جوانان از اعتقادات و باورهای دینی توطئه‌هایی را طراحی کردند که نمونه اخیر آن را در اغتشاشات سال گذشته مشاهده کردیم که با شعاری اغتشاشات را رقم زدند که خودشان هیچ اعتقادی به این شعار نداشتند.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: عدالت‌خواهی، آرمان‌خواهی، تعهد از مهم‌ترین ویژگی‌های دانشجویان است که می‌توانند با بصیرت و آگاهی علاوه بر اینکه در جهت کسب علم و دانش گام بردادند، در سایر عرصه‌ها نقش خود را به درستی بیان کنند.

مرادی بیان کرد: برای اعتلای ایران اسلامی لازم است که همه مردم به همراه نخبگان دانشجویی و اساتید دانشگاه همراهی لازم را داشته باشند‌.

وی با اشاره اینکه مبارزه با فساد یکی از رویکردهای اصلی این دولت است، گفت: دولت سیزدهم عزم جدی برای مقابله با فساد دارد و همچنین هر جایی ساخت و ساز غیرمجاز مشاهده شود برخورد صورت می‌گیرد.

فرماندار بروجرد بیان کرد: دانشجویان می‌توانند در عرصه‌های مختلف برای رفع موانع کمک کنند به طوری که با ارائه طرح و پژوهش و تحقیق برای حل مسائل نقش‌آفرینی نمایند.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو اظهارداشت: در شهرستان بروجرد برای انتخابات ۱۲۰ نفر ثبت‌نام کردند که ۴۵ نفر ردصلاحیت شدند و طبق قانون کسانی که خط قرمزهای نظام را رعایت نکنند رد صلاحیت خواهند شد ولی لازم است تلاش کرد تا انتخابات با حضور پرشور برگزار گردد و انتخاب افراد اصلح می‌تواند سبب شود تا افراد متعهد وارد صحنه شوند.

مرادی با بیان اینکه دانشگاه با ارائه کار پژوهشی می‌تواند برای حل مشکلات راهکار ارائه دهد، افزود: آمار آسیب‌های اجتماعی بالاست لذا می‌طلبد دانشجویان در این زمینه با کار پژوهشی راهکار و طرح ارائه دهند.

در ادامه محمدرضا معظمی رئیس دانشگاه آزاد بروجرد گفت: دانشجویان در عرصه آبادانی و اعتلای جامعه بسیار تاثیرگذار هستند و لازم است که این قشر جوان طبق قوانین و به دور از تهمت بتوانند مطالبه‌گری نمایند.

وی افزود: دانشگاه آزاد بروجرد ۷ هزار دانشجو دارد که این تعداد دانشجویان در رشته‌های مختلف مشغول‌ به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد تصریح کرد: دانشجویان باید در مسیر شهدا حرکت کنند و با تاسی از راه شهدا می‌توان در مسیر سعادت قدم برداشت و این قشر به عنوان نیروی انسانی آینده باید تلاش کنند تا توسعه و پیشرفت را رقم بزنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از