حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون آموزش و پرورش لرستان:

دانشنامه شهدای دانش‌آموز لرستانی تهیه می‌شود

دانشنامه شهدای دانش‌آموز لرستانی تهیه می‌شود

معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: دانشنامه شهدای دانش‌آموز لرستانی در راستای کنگره ملی شهدا تهیه می‌شود.

امین رسولی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: کنگره یک‌هزار و ۱۰۰ شهید معلم و دانش‌آموز استان لرستان در روز اول آبان‌ماه برگزار می‌شود که برنامه‌های مختلفی برای این روز تدارک دیده شده است.

وی افزود: طی این مدت یادواره‌های شهدای دانش‌آموز در شهرستان‌ها برگزار شده و در اول آبان‌ماه کنگره ملی برگزار خواهد شد که در همین زمینه، دانشنامه شهدای دانش‌آموزان لرستانی تهیه می‌شود.

معاون آموزش و پرورش لرستان با اشاره به ابلاغ برنامه «فراگیر پرورشی و فرهنگی» تصریح کرد: این برنامه در راستای سند تحول بنیادین و با پنج محور ایمان، هویت، امید، خردورزی و نشاط برگزار می‌شود و همه مدارس در همه بخش‌ها موظف به اجرای آن هستند.

رسولی بیان کرد: طبق شاخص‌ها به مدارس، درصد فعالیت و تلاش داده می‌شود و این برنامه برای نخستین‌بار است که در مدارس برگزار می‌شود و این پنج محور اصلی در اختیار مدیران مدارس قرار گرفته و لازم است که خودشان با خلاقیت بتواند این برنامه را اجرا نمایند.

وی از برگزاری گفتمان‌دینی ویژه دانش‌آموزان خبرداد و یادآورشد: در طول سال تحصیلی باید گفتمان‌دینی برای دانش‌آموزان برگزار شود که دانش‌آموزان بتوانند پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از