حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرازی از وصیت‌نامه شهید «علی اصغر اسلامی»؛

در پیروی از ولایت‌فقیه کوتاهی نکنید

در پیروی از ولایت‌فقیه کوتاهی نکنید

شهید «علی اصغر اسلامی» در وصیت‌نامه خود نوشته است: در پیروی از ولایت‌فقیه و رهبری کوتاهی نکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، شهید علی اصغر اسلامی دوم آبان ۱۳۴۵، در شهرستان اليگودرز به دنیا آمد. پدرش علی، كارگر بود و مادرش صديقه نام داشت. تا دوم راهنمايی درس خواند. به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. سی‌ام ارديبهشت ۱۳۶۵، در حاج‌عمران عراق به شهادت رسيد. پيكر وی مدت‌ها در منطقه برجای ماند و پس از تفحص در گلزار مركزی زادگاهش به خاک سپرده شد.

 

وصیتنامه شهید:

بسم الله الرحمن الرحيم

دورود بر رهبر كبير انقلاب، سلام بر شهيدان

والعصر ان الانسان لفی خسر الا الذين آمنوا و عملو الصالحات و تواصعو بالحق و تواصعو بالصبر

آيه ۱۰۶ مائده: يا ايها الذين آمنوا شهاده بينكم اذا حضر احدكم الموت حين وصيت اثنان زو اعدل منكم الی آخر

به عنوان آخرين سخنانم در زندگی زيرا كه هر فردی بايد آينده‌نگر باشد و قبل از اينكه مرگ به سراغ او بيايد به سراغ مرگ برود. وصيت‌نامه‌ام را با پدر و مادر و امت حزب الهی كه پشتيبان ولايت‌فقيه است تقديم می‌كنم.

قبل از هر چيز سلام و درودم را بر خمينی كبير اين حامی مستضعفان و محرومان تقديم می‌كنم كه خداوند چنين وجود ارزنده و لايق را نصيب ما كرد كه در اين زمان برای اسلام بجنگيم و اهداف اسلام را در اين جنگ پياده نمائيم.

خداوند در قرآن كريم می‌فرمايد: ولاتحسبن الذين قتلوا فی سبيل الله امواتاً بل احياء عند ربهم يرزقون، پس پدر و مادرم اگر شهيد گشتم مبادا در سوگم گريه كنيد. مبادا از پيروی ولايت‌فقيه و رهبری امام كوتاهی كنيد، زيرا معصيت كار و گناهكار حساب می‌شويد، مادرم صبر و تقوا و حجاب را پيشه خود قرار ده. پدرم در مقابل مشكلات استقامت داشته باش كه موفق خواهيد شد و در دو جهان سربلند خواهيد شد.

قرآن را بخوانيد و در تمامی دعاها شركت كنيد پيرو ولايت‌فقيه باشيد اوامر واجب حضرت امام را اطاعت كنيد. فرزندان را خوب تربيت كنيد، طوری تربيت كنيد كه تربيت، تربيت الهی باشد. پدرجان مرا در گلزار شهدا کنار پسرعموی خودم احمدرضا اسلامی دفن كنيد ديگر عرضی ندارم جز طول عمر برای حضرت امام عزيز و پيروزی رزمندگان اسلام.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از