حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار بروجرد:

دستاوردهای نظام در دهه‌فجر تبیین شود

دستاوردهای نظام در دهه‌فجر تبیین شود

فرماندار بروجرد گفت: دستاوردها و پیشرفت‌های نظام و انقلاب در دهه‌فجر به خوبی برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مسلم مرادی در جلسه شورای اداری بروجرد که در دفتر امام‌جمعه برگزار شد، اظهارداشت: در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم که باید تلاش کرد تا همه مراسم و جشن‌های این ایام با شکوه برگزار گردد.

وی افزود: در شهرستان بروجرد، قرارگاه تبیین مانند سایر شهرهای کشور تشکیل شده که هدف از تشکیل این قرارگاه، بیان دستاوردهای انقلاب و نظام است و باید از این فرصت استفاده کرد و همه دستاوردها و پیشرفت‌ها را بیان نمود.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: علیرغم اینکه دشمنان همیشه در حال سم‌پاشی و ناامید کردن مردم هستند اما بیان این دستاوردها می‌تواند مردم را نسبت به اقدامات و پیشرفت‌ها آگاه نماید.

مرادی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها باید در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب تلاش نمایند، گفت: لازم است با نزدیک شدن به دهه‌فجر، از همه ظرفیت‌ها در راستای تبیین دستاوردها به خوبی استفاده کرد و همه دستگاه‌های اجرایی در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه پنج روستای بروجرد امسال گازرسانی می‌شود، عنوان کرد: با این اقدام هیچ نقطه‌ای از بروجرد بدون گاز شهری وجود ندارد و همه روستاهای دارای شرایط از نعمت گاز شهری برخوردار می‌شوند.

فرماندار بروجرد بیان کرد: از دیگر اقدامات قابل توجهی که در بروجرد صورت گرفته، این است که امسال ۵۰ روستا آسفالت شده و باید همه این اقدامات برای مردم بیان شود.

وی یادآورشد: امروز دشمن تلاش دارد تا با نشر ناامیدی در بین مردم بتواند به اهداف خود برسد و مردم را از حضور در انتخابات دلسرد نماید لذا لازم است برای افزایش مشارکت مردم همه مدیران و دستگاه‌ها تلاش خود را به کار گیرند.

فرماندار بروجرد ادامه داد: مجلس قوی در صورتی تشکیل می‌شود که مشارکت بالا باشد از همین رو تا زمان باقی‌مانده تا انتخابات باید همه اقدامات برای مشارکت صورت گیرد و همه دستگاه‌ها موظف هستند امکانات و نیروی انسانی را در اختیار فرمانداری قرار دهند تا انتخابات به خوبی برگزار شود.

مرادی اظهارداشت: هیچ مدیری حق جانبداری از داوطلب خاص را در انتخابات ندارد و اصل کار مدیران باید بی‌طرفی باشد.

وی تصریح کرد: مدیران و کارکنان آن‌ها موظف هستند با مردم به خوبی رفتار کنند چرا که گزارش‌هایی داریم که برخی از دستگاه‌ها با مردم به خوبی رفتار نمی‌کنند و مدیران به این موضوع توجه داشته باشند.

فرماندار بروجرد با اشاره به برگزاری گرامیداشت کنگره ۶۸ شهید دانش‌آموز، گفت: برای اینکه کنگره ملی شهدای دانش‌آموز برگزار شود، ستادی تشکیل خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از