حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرازی از وصیتنامه شهید خدارسان دریکوند؛

دشمنان اسلام از وحدت و همبستگی می‌ترسند

دشمنان اسلام از وحدت و همبستگی می‌ترسند

شهید خدارسان دریکوند در وصیتنامه خود نوشته است: خط امام و پيروی و از امام دست برندارند و جبهه‌ها را گرم نگه‌دارند تا اسلام محفوظ بماند، وحدت را حفظ كنند كه دشمنان اسلام از وحدت و همبستگی می‌ترسند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، در وصیتنامه شهید خدارسان دریکوند آمده است: با درود و سلام فراوان به امام غائب مهدی موعود (عج) و نائب بر حقش امام امت خمينی بت شكن و سلام به تمامی خانواده‌های اسرا، مفقودين و جانبازان و معلولين و مجروحين و (به امید) پيروزی نهايی رزمندگان اسلام كه با يورش سلحشورانه خود به قلب كفار بعثی می‌تازند تا پرچم سرخ لا اله الا الله را بر بلندی‌های كوهستان‌ها و پهنای دشت‌هايی كه با خون عزيزان ما رنگين شده است (برافرازند) و می‌روند تا ندای هل من ناصر ینصرنی را در تمام جهان طنين افكنند.

سلام بر تمامی امت شهيد پرور كه با هدايای خود و كمک‌های بی‌دريغ و گوش دادن به فرمان امام امت و ايثارگری‌های خود جبهه‌ها را نگه‌داشته‌اند.

سلام بر پدر عزيزم و مادر مهربانم كه در طول بيست سال برای من زحمت كشيدند و مرا به اين حد رساندند تا بتوانم در زير پرچم جمهوری اسلامی خدمت كنم و تنها وصيتی كه از پدر و مادرم دارم اين است كه مرا حلال كنيد و برای من گريه نكنيد و وصيت من به عمويم اين است كه اگر شهيد شدم هر شب جمعه برايم قرآن بخواند و فقط برای رزمندگان دعا كنيد.

برادران عزيزم نورالدين و يوسف و شمس‌الدين درستان را خوب بخوانيد و ما الان رهرو شهيدانی هستيم كه با نثار خون خود درخت نونهال انقلاب اسلامی را آبياری نموده‌اند و ما چه عزيزانی را فدای اسلام كرده‌ايم و اميدوارم كه رزمندگان اسلام با ياری خداوند تبارک و تعالی آخرين ضربه نهايی را به قلب دشمن بعثی زده و راه بسته شده كربلا را باز كنند.

وصيتم به خواهران مهربانم اين است كه برايم گريه نكنند زينب‌وار باشيد چون امام حسين موقعی كه در كربلا بود كسی برايش گريه نكرد و مجلس عزاداری و فاتحه‌خوانی نداشت و تنها وصيت من اين است كه اگر شهيد شدم مرا در قبرستان سرخ كه در روستای خودمان است دفن كنند.

هدف از آمدن به جبهه خدمت به اسلام است كه بر هر فرد مسلمان واجب است و همان طور كه امام عزيزمان می‌فرمايد جبهه از همه امور واجب‌تر است و آخرين حرف‌هايم به مردم حزب‌الله اين است كه از خط امام و پيروی و از امام دست برندارند و جبهه‌ها را گرم نگه‌دارند تا اسلام محفوظ بماند و وحدت را حفظ كنند كه دشمنان اسلام از وحدت و همبستگی می‌ترسند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از